  • Data: 2003-02-28 07:37:55
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    news:b3mtcm$5nd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nieeee, kolego Krzysztofie.
    > Czy jednym zdaniem moglbys uzasadnic przewage zlecen stalych w Multi nad
    > tymi w PekaoSA? Bo jedyne czego brakuje w PekaoSA, to tego, by takie
    > zlecenie mozna bylo zlozyc/zmienic/anulowac przez Inet.
    > Poza tym ja w ciagu paru lat raz musialem (a raczej chcialem)
    zmodyfikowac
    > jedno zlecenie stale - fakt, ze zajelo mi to okolo 20min.

    Jeśli chodzi o klasyczne zlecenie stałe - to przewaga jest prosta. W Peako
    spędziełem godzinę na definiowaniu i kiedyś później 1,5h w kolejce aby je
    zmienić. Dla mnie to jest nieakceptowalne. Ogólnie nie rozumiem zupełnie -
    jak można chodzić do banku wogóle??? Czy niektórym sie naprawdę tak nudzi?
    :-))) Od tego są zdalne kanały aby obsługiwać się z domu. Jeśli ktoś lubi w
    celach towarzyskich i ma u sibie małe kolejki - to zapewne taki marmurek
    jest dla niego ok (pomijam to, że przepłaca kilka-kilkanaście złotych
    miesięcznie).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski