  • Data: 2003-02-28 09:23:42
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Jeśli chodzi o klasyczne zlecenie stałe - to przewaga jest prosta. W Peako
    > spędziełem godzinę na definiowaniu i kiedyś później 1,5h w kolejce aby je
    > zmienić. Dla mnie to jest nieakceptowalne.

    Z kolei dla mnie mniej akceptowalne jest spedzanie czasu przed komputerem i
    wklepywanie kolejnych zlecen. Ale jeszcze gorsze jest pamietanie o tym kiey
    mam zaplacic za: gaz, 3 telefony, podatek od nieruchomosci, energie,
    woda+kanalizacja, 3 ubezpieczenia, smieci. Wymienilem chyba wszystkie.
    Dodatkowo oczywiscie za polaczenie musze jeszcze zaplacic - o ile uda mi sie
    bezpolesnie polaczyc ;)

    > Ogólnie nie rozumiem zupełnie -
    > jak można chodzić do banku wogóle???

    Wyrwalem troche z kontekstu. Ja mimo wszystko dosyc rzadko chodze do banku.
    Natomiast zgadzam sie z Toba, ze w PekaoSA b. brakuje zdalnego dostepu.

    > jest dla niego ok (pomijam to, że przepłaca kilka-kilkanaście złotych
    > miesięcznie).

    Dlaczego przeplaca? Za co?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret