  • Data: 2003-02-28 07:01:01
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Świadomy czego? Kolejek?

    Niezbyt czesto chodze do banku.

    > Nieuprzejmości pracowników?

    To rzeczywiscie jest roznie, choc lepiej niz srednia grupowa.

    > Zaduchu na sali?

    Tego nigdy nie zuwazylem.

    > Papierkologii?

    Zgoda.

    > Drożyzny?

    Moze i drozyzny,

    > Potwornego oprocentowania linii kredytowej?

    Naprawde pozyczasz pieniadze w banku? Przy takim oprocentowaniu?
    Mnie chyba tylko budowa domu, sklonmilaby do skorzystania z takiego
    oprocentowania.

    > Znikomego oprocentowania rachunku?

    Bez zartow. To, ze mam tam rachunek, nie oznacza, ze trzymam tam wieksze
    pieniadze. 2-3kPLN, reszet przelewam do mBanku.

    > Off-line'owości?

    To niestety najgorsza wada PekaoSA. Ale nic to. Juz siedem oddzialow ma
    dostep online ;))) Moj ponoc w ciagu 1-2 miesiecy ma sie rowniez zalapac.

    > Brak dostępu zdalnego do
    > wszystkich funkcji?

    Tu nie bardzo rozumiem...

    > Brak dostępu 7/24/365?

    Jakos nie doskiwera szczegolnie. Od tego jest eKonto.

    > Który z tych "ficzerów" tak Cię Maćku urzekł? ;-)))

    Jak widzisz dosyc sprawnie obalilem wiekszosc z Twoich zarzutow;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl