  • Data: 2021-02-12 15:33:38
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7acaa7fe-ef86-448c-8002-60cb1a971c2an@g
    ooglegroups.com...
    >W końcu sprawdziłem w praktyce i skarbonka zadziwiła mnie jeszcze
    >bardziej.
    >Po podaniu loginu i hasła rzeczywiście po raz pierwszy wyskoczyło
    >okienko o "zaufowywaniu" z dwoma przyciskami: "dodaj do zaufanych"
    >oraz "chcę przejść do serwisu".
    W celu wytestowania wszystkich ścieżek - bo to niby takie oczywiste,
    ale właśnie nie! - najpierw kliknąłem "chcę przejść do serwisu" - no i
    voila, przeszedłem, żadnej potrzeby wpisywania kodu z SMS jak choćby w
    mBąku czy santanderze.
    >Dla pewności jeszcze raz - i to samo.
    >Więc zdziwko zaliczone - "a potem to już było normalnie", czyli po
    >kliknięciu w "dodaj do zaufanych" trzeba było przepisać kod z SMS i
    >przy kolejnym logowaniu już okienko o "zaufowywaniu" nie wyskoczyło -
    >tzn. być może póki co, bo jeszcze nie chciało mi się sprawdzać, co
    >będzie po zamknięciu "okna prywatnego".

    >W każdym razie skarbonka w formie.

    A nie miales tego kompa juz raz dodanego do zaufanych ?

    Sprawdzilem i ja ... dodało ... hm, a moze ten komp wcale nie byl
    "nowy" ?

    Ha - w ustawieniach nie mam zadnych urzadzen zaufanych.
    Ale moze to sie telefonow tyczy ?

    J.