  • Data: 2006-06-13 22:17:10
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: "Quental" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Amra miał na myśli tzw. "pakiet usług dodatkowych", których mógłbyś
    > oczekiwać po rachunku typu Aquarius i tej cenie.
    > Ta oferta usług dodatkowych jest marna, więc ja polecam wzięcia zwykłego
    > Multikonta Ja.
    >
    > Ale skąd wpadłeś na pomysł, że ktokolwiek Ci odradza Multikonto? :)

    Nie no, OK, zrozumiałem, że rozmawiamy o Aquariusie, jako o
    "odradzanym" koncie, a niekoniecznie o banku jako całości. Stąd też
    było moje pytanie o owe dodatki. Nie wiem dlaczego, ale zrozumiałem z
    oferty, że te opcja integracji z biurem maklerskim w cenie konta jest
    tylko dla Aquariusa. Błąd :/
    Ale w sumie zakładając, że mi chodzi o konto "my" - cena 8 PLN + 2x1
    PLN za dwie karty, to 10, czyli tylko 5 mniej niż za Aq... (nie
    kilkanaście...)
    Tak czy siak dzięki za porady! Chyba faktycznie extra bajery nie są
    warte tych paru złociszy miesięcznie. Chyba, że faktycznie coś z
    tym zrobią, jak sugeruje Amra...
    Quental