  • Data: 2006-06-14 10:33:32
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-14 10:22, kiedy mm zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > Ale teraz ...... hhmmm...... jakby to powiedzieć ..... muszą coś z tym
    > zrobić ;)
    > Ps. słabo negocjowałeś ;) Ja też w zasadzie już byłem zdecydowany
    > przekształceniem na "Ja", ale mnie zaskoczyli elastycznym podejściem.

    Ja w ogóle nie negocjowałem, bo nie miałem powodu. Kredytu w multi nie
    mam, kart w multi nie mam (już od dawna), większych pieniędzy na koncie
    oszczędnościowym nie trzymam (bo oprocentowanie należy do zabawnych).
    Żadnych pożytków z Aquariusa przez ten czas kiedy go miałem nie
    zauważyłem, pewnie dlatego, że ostatni raz byłem w Multi jak sobie owego
    Aquariusa zakładałem. Nie bardzo wiem, do czego ta elastyczność miała by
    mi posłużyć.
    Co do prestiżu, to jakby to delikatnie ująć...Może tak: gdybym za kartę
    platynową w citi musiał płacić, to też bym ją zmienił na inną.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****