  • Data: 2006-06-13 22:03:37
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quental <a...@g...com> wrote:

    > Amra - skoro mówisz, że oferta kiepściutka, co byś w takim razie

    Amra miał na myśli tzw. "pakiet usług dodatkowych", których mógłbyś
    oczekiwać po rachunku typu Aquarius i tej cenie.
    Ta oferta usług dodatkowych jest marna, więc ja polecam wzięcia zwykłego
    Multikonta Ja.

    > polecał? Ma byś szybko, wygodnie, we w miarę rozsądnej cenie i
    > najlepiej z dużym wyborem FI i integracją z biurem maklerskim. To
    > ostatnie mam w tej chwili w Sezamie (ale środki i tak trzeba
    > przelewać) i działa w miarę nieźle.

    Ale skąd wpadłeś na pomysł, że ktokolwiek Ci odradza Multikonto? :)

    > Do wszystkich: Jaka jest wartość dodana Aquariusa w stosunku do konta
    > "my" czy "ja"? Czy też Aquarius to tylko taki "bajer"?

    Patrz wyżej.

    > A po co mi Aquarius? A bo mi się widzi, że to takie coś dla snobów
    > ;)

    I koniecznie chcesz aby cała grupa myślała, że jesteś snobem?
    Faaajnie.
    Skoro lubisz za to płacić kilkanaście złotych miesięcznie...

    --
    Przemysław Maciuszko