  • Data: 2006-06-14 13:35:01
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: "Quental" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie złe nie są, mają nawet taki ficzer, który bardzo jest poręczny:
    > można sobie zablokować wybrane kanały dostępu, co czyni kartę
    > bezpieczniejszą. Ale poza tym: karta jak karta.
    > Ale z drugiej strony: skoro można gdzie indziej mieć kartę za darmo, do
    > tego zniżki w sklepach i łatwość reklamacji, to po co mieć karty w multi?
    > I jeszcze inaczej: wszystko zależy czego chcesz od karty. Na przykład
    > pożytek codzienny z karty Raiffeisena jest niewielki (chyba, że masz
    > dużo dzieci i uporczywie robisz zakupy w Smyku ;-) ). Polityka
> [...]

    Dzięki za odpowiedź! Moja główna potrzeba wynikająca z mojego
    lenistwa ;) jest taka, że nie mam ochoty co miesiąc zaprzątać sobie
    głowy robieniem przelewów spłacających kartę, tylko chciałbym,
    żeby w ostatnim możliwym terminie "samo" mi się spłacało. Z tego
    mi wynika, że dobrze by było mieć kartę w banku gdzie się ma
    główne konto. Chyba, że coś się zmieniło i można zlecić coś w
    stylu direct debita, żeby karta z innego banku spłacała się sama
    ściągając co trzeba z innego banku... hmmm - jest takie coś w
    ogóle?
    Quental