  • Data: 2006-06-14 12:57:14
    Temat: Re: Fundusze i Multibank
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:
    > Ja w ogóle nie negocjowałem, bo nie miałem powodu. Kredytu w multi nie
    > mam, kart w multi nie mam (już od dawna), większych pieniędzy na
    > koncie oszczędnościowym nie trzymam (bo oprocentowanie należy do
    > zabawnych). Żadnych pożytków z Aquariusa przez ten czas kiedy go
    > miałem nie zauważyłem, pewnie dlatego, że ostatni raz byłem w Multi
    > jak sobie owego Aquariusa zakładałem. Nie bardzo wiem, do czego ta
    > elastyczność miała by mi posłużyć.

    Ja dostałem darmowe prowadzenie rachunku na rok. Dla mnie wystarczy, żeby
    nie konwertować ;)
    A rachunek oszczędnościowy z sensownym oprocentowaniem ponoć ma sie niebawem
    pojawić.
    Ps. jeśli chodzi o profity z klubu aquariusa, to też nie zauważyłem takowych
    ;) No może poza tym że można negocjować ;)

    > Co do prestiżu, to jakby to delikatnie ująć...Może tak: gdybym za
    > kartę platynową w citi musiał płacić, to też bym ją zmienił na inną.

    Ja też mam karty w citi ;)