eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-) › Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-09 13:33:31
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 21:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Doskonale wiesz że taką umowę można unieważnić z powodu zmieniającej
    >się kwoty kapitału a czy płacił we frankach czy w złotówkach to tylko
    >szczegół. Każdy myślący Sędzia rozumie jak bank złamał polskie prawo
    >bankowe.

    Tak mi sie wydaje, ze pozwow bylo wiele, ale dawniej zaden taki sie
    nie ostal w apelacji.

    Ostatnio przyspieszylo, bo raz - zaczeto argumentowac, ze rozliczanie
    w/g kursu z tabeli banku stawia bank nad konsumentem, wiec narusza
    jego prawa,
    a dwa - TSUE orzekl, ze naruszajace prawa konsumenta punkty umowy sie
    po prostu wykresla, nie wprowadzajac nic zastepczego.

    Co w przypadku kredytow indeksowanych zostawia umowe bez formuly
    indeksujacej, ktora stanowi jej zasadniczą część, więc umowa traci
    sens i nadaje sie tylko do anulowania.

    W przypadku kredytow denominowanych jest troche inaczej, bo nawet
    jesli skreslimy zapis o kursie, to kwota kredytu w CHF zostaje.

    No a jesli Millenium od poczatku pozwalal na splate w walucie, to ma
    jeszcze lepsza pozycje.

    Na ile sie tu prawnicy postaraja, prawnicy bankow, sedziowie -
    zobaczmy.

    Bankom juz byc moze nie zalezy tak bardzo na walce - kredyty frankowe
    to mniejszosc, rezerwy są, wpisze sie w straty.
    Tzn mam na mysli walke w sadzie ...

    J.