  • Data: 2021-05-07 15:36:42
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-07, witrak() <w...@h...com> wrote:

    > Lol! To też jest jedno z typowych zachowań tej grupy.

    Nie. antyszczepionkowcy to ludzie kwestionującuy naukę.
    Ja kwestionuję *sensowność nadmiernych regulacji* patrząc od strony
    ekonomiczno gospodarczej, ty jak rasowy homo sovieticus wyłącznie
    patrzysz na kwestie legalistyczne.

    To są dwa różne punkty widzenia, kompletnie zasadne. Próbując stosować argument
    o antyszczepionkowcach po prostu zwyczajnie buraczysz. Ode mnie wymagasz
    precyzyjnych przykładów, a na takowe odopowiadasz że to "zbyt ogólne".
    Jednocześnie sam posługiwałeś się w swojej dyskusji WYŁĄCZNIE ogólnikami
    i frazesami. Rozumiem, że nie jesteś w stanie dostrzec zależnści i to
    jestem w stanie wybaczyć. Erystyki nowoczesnego "ad hitlerum" nie.

    EOT.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com