  • Data: 2021-05-09 18:31:44
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-09, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > W moim przypadku było albo:
    >
    > - płacę wynajem 400 zł
    > - płacę ratę 350 zł

    A w moim:
    - płacę wynajem 2000 zł (z wszystkimi kosztami), za 2-poziomowe mieszkanie
    - płacę wynajem 2500 za dom z ogródkiem
    - płacę ratę 3500 zł za 3-pokojowe mieszkanie

    > Miałem jeszcze wybór dojeżdżać do pracy za 500 zł ;-)

    Przy małych klitkach droższy jest najem, przy większych mieszkaniach
    droższy jest (zazwyczaj) kredyt. Oczywiście jak się ma czas, to i tu,
    i tu można złapać okazję.

    > Uwaga dzisiaj po 15 latach takie samo mieszkanie szwagier wynajmuje za
    > 1500 zł

    No a ja po drodze zarabiałem coraz więcej i zmieniałem mieszkanie na
    lepsze średnio co 2-3 lata.

    > a moja rata we frankach 450 zł
    > Także tennnnnn...

    Ano. Trafiłeś w dobry punkt przy zakupie. A w 2007/2008 należało
    zwyczajnie poczekać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com