  • Data: 2020-09-15 17:36:45
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 września 2020 16:34:53 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    > Mam dochody w USD, IKA/TMUB wygrywają ;-) (chyba, że używa się nowych
    > kart wielowalutowych a nie stricte dolarowych, wtedy trochę beznadzieja)

    No to alior zdradził Cię wierutnie.
    Różowe T się kończy, ciekawe, czy będą wznawiać karty?
    W IKA dolarowej już nie wznowią.

    Ale z drugiej strony w celu wydawania na życie w złotówkach prawie na jedno wyjdzie,
    czy to po kursie MC przy operacjach kartą dolarową czy po kursie IKA (a tym bardziej
    ze zmniejszonym spreadem, dają każdemu kto napisze, że chce wymienić 10k euro - i
    choć piszą, że dają na 3 miesiące, to potrafi zostać na zawsze) - jedynie mniejsza
    wygoda, bo trzeba wymienić "z góry".
    Hmmm, choć może z drugiej strony - w IKA bankomaty krajowe były zawsze płatne dla
    "jednowalutowych" kart, a jak to jest/było w różowym T?

    A skoro w citku teraz takie dobre kursy to też i w citku - oczywiście wliczając
    niewygodę konieczności uprzedniej wymiany - wyjdzie na to samo.

    Pytanie jedynie o koszty SWIFT w przypadku przelewów USD - zapewne zza granicy - do
    IKA i do citka.
    W citku jest jeszcze citi global transfer - gdyby przypadkiem pracodawca też miał
    konto w citi to może być taniej i szybciej niż SWIFTem.