    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Date: Tue, 9 May 2023 15:01:10 +0200

    On Tue, 9 May 2023 00:38:17 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Szkoda że nie możesz założyć sobie tego aktywni50+

    > Na pewmo powiadomiłeś o tym bank.
    > I na pewno zajmują się pilnie jednym niedziałającym telefonem, a nie, no bo
    przecież na pewno wszystkim ich klientom apka się zawiesza przy bliku, ale oni mają
    aniekską cierpliwość.

    A maja jakis kanał do zgłaszania błedów apki?
    Bo może nie chcą wiedziec co się klientowi wiesza :-)

    > Debila to aż żal słuchać.
    > Wbij sobie w końcu w łeb, że upadek firmy - w tym banku - jest przede wszystkim ze
    szkodą dla jego wierzycieli, czyli klientów, którzy wpłacili tam pieniądze.

    Tak jest. A w dodatku wczesniej padnie ten bank, ktory uczciwie nie
    pobiera opłat :-)

    No chyba, że sie klienci wk*, i odejdą z takiego banku..

    > A dłużnikom, którym jesteś, nic nie pomoże - spłacać trzeba nadal

    No - syndyk musi miec czas na sciganie dłużnikow i pieniądze na opłaty
    sądowe.
    Ale moze dłuznika sprzedać Krukowi :-)

    J.