  • Data: 2023-05-10 11:28:24
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 May 2023 19:45:04 +0200, _Master_ wrote:

    > Dobra dalej nie czytam
    > Jeśli myślisz że opiekuńcze państwo jest w stanie zrobić dobrze
    > obywatelom albo ich przed czymś ochronić to jesteś zrytym lewakiem
    > Obecna ochrona klientów to tylko ułuda że za ich pieniądze są bezpieczne.
    > GÓWNO BEZPIECZNE.
    >
    > PS. tak mnie naszło... A jeśli faktycznie zmierzamy w kierunku
    > powszechnej inwigilacji na wzór chiński...

    A od kolejnego roku nizsze limity platnosci gotówkowych, takze dla
    osób prywatnych.

    > to nie ma potrzeby aby istniał jakiś pośrednik między państwem a obywatelem.
    > Konto w ZUSie i pozamiatane. Po co komu banki?

    W zasadzie masz racje ... ale zus bedzie kredytów udzielał?
    To moze od razu panstwowe mieszkania, na wynajem "komunalne" :-)
    A samochody na talony :-)

    Tak po prawdzie ... a moze nie sprzedawać w miastach ziemi, tylko
    na 100 letnią ("wieczystą") dzierzawę, niech miasto ma stałe dochody,
    i swobodę planowania inwestycji.

    > To będzie najlepsza, najwspanialsza ochrona obywateli i ich pieniędzy ;-)
    > Ale ciii bo się wyda;-)

    J.