eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria w ALIOR BANK › Re: Awaria w ALIOR BANK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsr
    eader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xl
    ned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 15 Jul 2022 09:23:44 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.11.0
    Subject: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62d06762$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d0faa6$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    In-Reply-To: <62d0faa6$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <62d11601$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1657869825 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 558 185.192.243.253:56863
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2194
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663961
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.07.2022 o 07:27, Krzysztof kw1618 pisze:
    > W dniu 2022.07.14 o 20:58, Robert Tomasik pisze:
    >> Od przedpołudnia nie działają karty debetowe wydane przez ALIOR BANK.
    >> Kredytowe działają. Nie można płacić w sklepach, ani nie można
    >> wypłacić pieniędzy z bankomatów, ani EURONET, ani własnego bankomatu
    >> ALIOR w Oddziale. Na stronie banku nie ma słowa wyjaśnienia, albo
    >> przynajmniej informacji, do kiedy należy się spodziewać problemu.
    >> Infolinia stwierdza, że "w dniu dzisiejszym czas oczekiwania może być
    >> znacząco dłuższy", a potem automat informuje, że karty nie działają i
    >> "pracują nad tym". Podobno chodzi BLIK. Czy ktoś wie, do kiedy to może
    >> tak wyglądać?
    >
    > To nie awaria, to zaplanowane prace.
    > Był komunikat przed zalogowaniem, ale już nie ma. Jest następny o
    > sobocie 16/07

    Ale ja się tam niezbyt często loguję. Może warto było SMS wysłać do
    klientów przed, bo to podkopuje zaufanie do banku. Po takim numerze
    muszę rozwiązać problem zapasu gotówki, jakby drugi kabel wymieniali. To
    nie kilka godzin problemu, a dwa dni.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1