  • 1. Data: 2021-12-17 22:44:29
    Temat: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Nikt nie pisał?

    "Sprawa jest w gruncie rzeczy prosta. Wystarczy polecić PKO BP innym osobom,
    np. znajomym lub członkom rodziny. Jeśli dzięki naszemu poleceniu założą konto
    w banku, to na nasze trafi 100 zł. Maksymalnie możecie zyskać na 10 takich
    poleceniach, więc w sumie do zarobienia jest do 1000 zł."

    https://www.telepolis.pl/fintech/taryfy-promocje-usl
    ugi/pko-bp-promocja-1000-zl-jak-zdobyc

    Coś trzeba jeszcze zrobić czy temat na stronie wyczerpany?

  • 2. Data: 2021-12-18 07:49:30
    Temat: Re: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 22:48:38 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    ugi/pko-bp-promocja-1000-zl-jak-zdobyc

    > Coś trzeba jeszcze zrobić czy temat na stronie wyczerpany?

    W skarbonce zawsze jest pytanie, czy ktoś mający inteligo będzie "nowym klientem".

    Hmm, ale żeby tak tylko za założenie konta przez kogoś stówka?
    Jakiś czas temu w necie było o takich, co wymyślili, jak z tego zrobić rodzaj
    piramidy finansowej ;>

  • 3. Data: 2021-12-20 23:51:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...c
    om

    https://polecam.pkobp.pl <-- założyć i zapłacić 3+3

    : W skarbonce zawsze jest pytanie, czy ktoś
    : mający inteligo będzie "nowym klientem".

    Nie widzę mowy o nowym? (?czas karencji?)

    : Hmm, ale żeby tak tylko za założenie konta przez kogoś stówka?

    100+100 lub 100+150
    Co w tym dziwnego? Inne banki też ~tyle dają.
    Kiedyś dawały znacznie więcej.
    Nadto nie tylko trzeba założyć, ale i zapłacić
    a karta jest za free po zapłaceniu iluś -- może 300pln/m...

    Droższe konto kosztuje 17.90pln/m.

    : Jakiś czas temu w necie było o takich, co wymyślili,
    : jak z tego zrobić rodzaj piramidy finansowej ;>

    Jak?

    -=-

    https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/oferty
    -specjalne.html <-- do 200pln
    https://kontonaswieta.bnpparibasplus.pl/ <-- do 300pln
    https://www.credit-agricole.pl/konto-korzysci-dla-ci
    ebie/ <-- do 500pln

    To tylko wiśnie... Gdzież te czasy, gdy banki rzucały orzechy...
    5dych na każdą szarytkę, 5dych od każdej Baśki...
    Niby teraz też są orzechy -- zwane keszbekami...

    Alior kiedyś dawać potrafił kilkanaście kpln miesięcznie za zaqpy...
    Kto qpi miesięcznie (przez wiele miesięcy pod rząd) na kilkadziesiąt kpln?
    Ten, kto qpi i zwróci?... ;)

    -=-

    Zwykle jest problem -- kto jest nowy a kto stary...
    [banki nie szanują starców -- stawiają na nowicjuszy...
    nawet środki -- wolą nowe... dyskrymi_nacja...]'
    Dlatego nie warto przetrzymywać konta -- trzeba
    zamykać tak szybko, jak to możliwe...

    Kto listem poleconym zamknął SyneCkowe -- ten
    teraz może dostać 200pln za Aliorowe... Ale
    kto miał ochotę na zamykanie?...

    Podobnie z innymi -- choć niekoniecznie
    trzeba zamykać aż poleconymi listami...

    Banki uczą systema_tyczności -- cyklicznego zakładania i zamykania...
    Ale czasami ;) dają za polecenie, czyli warto zachować...

    -=-
    Synecek to Alior.
    Optima to Paribas czy nie?...
    Inteligo to Skarbonka czy nie?..
    -=-

    Skoro banki dają wiśnie -- szykują się do kanibalizmu?
    Kto kogo teraz zeżre?... Co zostanie po tych ucztach?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2021-12-21 10:55:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Już sobie wyobrażam że się przejdę po firmie i 15 minut znajdę 10
    chętnych na konto w banku. ;-)

    Albo jadę na wigilię i zagaduję o kontach przy stole...

    Ludzie już wiedzą że jak nie są maniakami bankowymi to z takiego konta
    mogą być tylko problemy, strata czasu i nerwy.

    80 letniej ciotce założę ...

    A dla 100-200 zł to szkoda mojego czasu.

    SPIERDALAJ SPAMERZE!

  • 5. Data: 2021-12-21 12:55:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 grudnia 2021 o 10:56:30 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> [...]
    > mogą być tylko problemy, strata czasu i nerwy.
    >
    > 80 letniej ciotce założę ...
    >
    > A dla 100-200 zł to szkoda mojego czasu.

    Dlatego właśnie jesteś nędzarzem.
    Typowy pisior - nic nie jest jego winą, tylko warunków i środowiska.
    Ale na pierdzielenie głupot to czas i energię znajdzie zawsze.

  • 6. Data: 2021-12-21 13:22:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 23:54:54 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > Co w tym dziwnego? Inne banki też ~tyle dają.
    > Kiedyś dawały znacznie więcej.
    > Nadto nie tylko trzeba założyć, ale i zapłacić

    No właśnie o tym pisałem - nie tylko założenie, ale i jakieś "korzystanie".

    > a karta jest za free po zapłaceniu iluś -- może 300pln/m...

    To co to za konto? Ostatnio pamiętam, że skarbonka zmieniła warunek kwotowy - być
    może nawet 300, a może 200/mc - na ilościowy - czyli 5 pyk/mc.
    Oczywiście zostało to zrobione przez "nowy typ konta", więc starzy klienci pozostali
    przy starych warunkach - ale podobno jednak w drodze łaski, jak stary klient ładnie
    skarbonkę poprosi, to mu zmienią typ konta na takie z nowymi warunkami.
    Specjalnie się dopytywałem i taką dostałem odpowiedź - aż się zdziwiłem i może nawet
    zakład na forum przegrałem ;>

    > Droższe konto kosztuje 17.90pln/m.

    A przy tym też trzeba coś płacić kartą? I liczy się w promocji ? Bo jeśli to jest
    aurum, to bezpłatność jeszcze jakiś czas temu załatwiało się ping-pongiem.

    W sumie to od skarbonki jeszcze nic nie dostałem, poza bezpłatnym inteligo - i
    koniecznością płacenia (nawet nadmiarowo - w tej edycji zakładania konta wspólnego
    żonie automat biletowy zeżarł z karty 250zł a biletu nie wgrał, trzeba było składać
    reklamację i przytrzymać kartę na wszelki wypadek na kolejny okres - jeszcze się
    dowiedz od skarbonki, kiedy to masz ten okres ;> - bo była groźba, że zwrot tylko na
    tą samą kartę - i jeszcze trzeba tam z tą kartą pojechać - to w sumie debile, skoro
    ma być na tą samą kartę, to przecież znają jej numer i mogliby zrobić zwrot "online"
    - ale udało się przelewem).

    A np. od żubra udało się 100zł - i to podwójnie dostałem, dwa razy po 100, "to razem
    200" ("to takie nasze rozliczenia" z żubrem; ) - i nawet na reklamację mi odpisali,
    że to tak ma być ;>
    Ale nawet mimo tego za ich zdrowie nie wypiłem - bo w pierwszym marmurze nie udało mi
    się tego konta założyć, choć byłem umówiony przez net (taaaa, umówiony, ta pani, z
    którą mnie niby komputer umówił - też mi "randka w ciemno" - siedziała właśnie w
    kasie - i wyjść nie mogła, bo towarzystwo emeryckie o 9:01 zaczęło walić w drzwi,
    czemu to bank nie otwiera - już dla samej tej akcji warto było iść, "To naprawdę
    warte dwadzieścia koron -- rzekł roztropnie Szwejk nie tracąc ani na chwilę spokoju.
    -- To jeszcze, powiem panu, tanio.") - ale za to widziałem, i chyba do końca życia
    nie zapomnę, gościa załatwiającego sprawy z hipoteką (chyba cesja ubezpieczenia)
    dosłownie na kolanach... - dopiero w takim zwyczajnym oddzialiku na osiedlu się
    udało. Ale potem z zamykaniem w jeszcze innym oddziale trafiłem na taką
    postrach-panią z banku że hej...

    Więc może czas coś i od skarbonki wydębić.
    Jeśli inteligo nie jest przeszkodą to mógłbyś mnie polecić, będzie stówka i dla
    Ciebie.

    > : Jakiś czas temu w necie było o takich, co wymyślili,
    > : jak z tego zrobić rodzaj piramidy finansowej ;>
    > Jak?

    Właściwie to odwrotnie niż Ty.
    Ty się dzieliłeś tym, co dostawałeś za polecenie.
    A te cwaniaki szukały w necie frajerów, którym mogą konta polecić - a jedyne, co
    dawały, to wskazówki (tzn. to, co można na każdej stronie promocji samemu przeczytać,
    jeśli się umie czytać) jak szukać kolejnych frajerów, którym się konto poleci.
    A kto wie, może to było jak w amwayu - że to ci poleceni odpalali polecającym część
    swoich premii...

    > Niby teraz też są orzechy -- zwane keszbekami...

    Promocja KK visa w santander - wiśnie 50zł za założenie karty dodatkowej, orzeszki 1%
    przez rok, max. 50zł/mc.

    > Alior kiedyś dawać potrafił kilkanaście kpln miesięcznie za zaqpy...
    > Kto qpi miesięcznie (przez wiele miesięcy pod rząd) na kilkadziesiąt kpln?
    > Ten, kto qpi i zwróci?... ;)

    Zapytaj mojej mamy, co też ona w biedronku kupowała, że świeżaków mamy całą
    gigantyczną torbę od śmieci.
    W tej edycji tylko żółwia - ale nazbierała naklejek dla co najmniej tuzina innych
    dzieci...

    A co to była dokładnie za akcja aliora?

    > Skoro banki dają wiśnie -- szykują się do kanibalizmu?
    > Kto kogo teraz zeżre?... Co zostanie po tych ucztach?...

    Te, co dają wiśnie, zwykle szykują się do BYCIA POŻARTYMI, a nie do pożerania...

  • 7. Data: 2021-12-21 13:38:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-21-grudnia-2021 o 12:55, Dawid Rutkowski pisze:
    > Dlatego właśnie jesteś nędzarzem.
    > Typowy pisior - nic nie jest jego winą, tylko warunków i środowiska.
    > Ale na pierdzielenie głupot to czas i energię znajdzie zawsze.

    Te Dawid...

    Jak Twoje zwoje myślowe powiązały nowe konto bankowe, 100 zł, nędzarza,
    warunki środowiska i pierdzielenie głupot?
    Nic z tego powyżej nie wyklucza innego.

    A może bierzesz przykład z Tuska i próbujesz jego "nową mowę miłości"? ;-)

  • 8. Data: 2021-12-21 13:38:53
    Temat: SPAMER TO TWÓJ WRÓG JAK MAWIA TSUE ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 9. Data: 2021-12-21 13:40:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ło matko...

    Te Dawid ile z tego pierdzielenia wyciągasz miesięcznie żeby nie być
    nędzarzem?

  • 10. Data: 2021-12-21 14:54:54
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 gru 2021 o 13:22, Dawid Rutkowski pisze:

    > To co to za konto? Ostatnio pamiętam, że skarbonka zmieniła
    > warunek kwotowy - być może nawet 300, a może 200/mc - na
    > ilościowy - czyli 5 pyk/mc.

    Poszukam i zaproponuję matce.

> [...]
    > jednak w drodze łaski, jak stary klient ładnie skarbonkę poprosi,
    > to mu zmienią typ konta na takie z nowymi warunkami.

    Jaką tu widzisz różnicę pomiędzy potrzebą i jej brakiem,
    skoro z jednej strony otrzymujesz jednorazowo 5dych a ze
    strony przeciwnej -- tracisz 17,9pln miesięcznie?...

    > I liczy się w promocji ? Bo jeśli to jest aurum, to
    > bezpłatność jeszcze jakiś czas temu załatwiało się ping-pongiem.

    Nie zauważyłem, by warunki zawierały gwiezdne ;) obejścia...
    (gwiazdki ze stos_ownymi objaśnieniami)

    > W sumie to od skarbonki jeszcze nic nie dostałem, poza bezpłatnym inteligo

    Moje wiśniobranie rozpoczęło się od Inteligo -- dającego
    prenumeratę jakiejś gazetki czy konkretne 5 dych... Do
    tej pory mam to konto -- po prawie 20 latach...

    > A np. od żubra

    Żubra źle zapamiętałem... Nawet wtedy nie czułem się komfortowo,
    gdy mi matka otwierała konto w PeKaO na Al. Pierwego maja, gdy
    byłem kilkulatkiem... Mnie (klienta, któremu ktoś zza oceanu
    słał szmal) dobrze potraktowano, ale moją matkę (powierniczkę
    mej ówczesnej fortuny) chyba słabo... Takie wrażenia mi z tych
    lat pozostały... Moim zdaniem matka nie umiała jeść brudnych
    truskawek... Bierzesz zabłoconą, smokczesz, wypluwasz piasek
    a truskawkę (już czyściusieńką) zjadasz bez zgrzytania zębami...

    Później (czyli ~w połowie mych lat, gdy po tamtym koncie
    pozostały jedynie reminiscencje) było jeszcze gorzej...

    > Więc może czas coś i od skarbonki wydębić.
    > Jeśli inteligo nie jest przeszkodą to mógłbyś
    > mnie polecić, będzie stówka i dla Ciebie.

    Zobaczę, co należy uczynić i dam stos_owne namiary -- link czy numer...
    Gdy uznam, że Skarbonka wrzuciła matce stówkę skorelowaną z tymże
    poleceniem -- na wskazane przez Ciebie konto przeleję 5dych pln
    w rozsądnym czasie...

    Ww. rozsądny czas to godzina od ziszczenia późniejszego
    z dwóch warunków:
    - poznania nru Twego konta
    - stwierdzenia skorelowanej wpłaty...
    Na matki konto nie zaglądam codziennie, ale czasami zaglądam...

    Swojej Skarbonki nie mam -- chyba, że wspomniane wyżej Inteligo.

> [...]
    > przeczytać, jeśli się umie czytać) jak szukać kolejnych frajerów, którym się

    Piramidy nadal nie DOStrzegam... Piramida płaci ,,zyski'' z kapitału
    nowicjuszy... Coś na kształt ZUSu dającego bardzo wysokie oprocentowanie
    depozytów, ;) o czym mówiła Jej Ekscelencja Gertruda Wielka... [wg mnie
    to żadna Ekscelencja -- to Jej Eminencja a ZUS funkcjonuje na prawach
    Kościoła...]

    BTW -- ponoć nadciągnął wypadnięciowy ;) kres...
    Na razie, gdy choćby o dzień spóźnisz się z wpłatą składki,
    wyskakujesz z chorobowego a ponowne wskoczenie jest warunkowane
    wolą ZUSu i Twą postawą -- jeśli wpłacisz/uregulujesz (wliczając
    w to ewentualne odsetki) i ukorzysz się [nakłamiesz -- prawdą
    ZUS pogardza] przed ZUSem, prawem uznaniowym ;) możesz powrócić
    na łono ;) chorobowego ubezpieczenia... W tym samym czasie
    zdrowotne ubezpieczenie obejmuje także tych, którzy nie
    płacą składek...

    > A co to była dokładnie za akcja aliora?

    Dawno było i chyba opierało się o pomyłkę w zapisach -- chyba
    Alior chciał ustawić limit zaqpów na kilkanaście kpln, lecz
    na tym pułapie zawiesił/umieścił limit keszbeku...

    Zamiar:
    13500 -- limit zwrotnych zaqpów z których wracały 3% w keszbeku
    Wy_konanie:
    13500 -- limit zwracanych keszbeków

    Po latach zapewne mylę limity i procenty, ale zasady chyba nie mylę...

    Niektórzy chwalili się tapetowaniem ścian... ;)
    [nie dziwota, że brakło pieniędzy, skoro źli ludzie
    tapetowali nimi domostwa...]

    > Te, co dają wiśnie, zwykle szykują się do BYCIA POŻARTYMI,
    > a nie do pożerania...

    Tak czy siak -- ktoś na stół i ktoś do stołu...

    -=-

    Wężowa Bestia zapytała -- dlaczego niektóre zwierzęta trafiają
    na stół, podczas gdy inne zwierzęta zasiadają do stołu?... Czy
    zamierzała zmienić swój los, czy tylko zżerała ;) ją zwierzęca
    ciekawość?... Tak czy siak -- dociekliwością swą zasłużyła na
    ludzki szacunek, dzięki któremu zasiada do stołu...

    --