  • 1. Data: 2021-12-15 23:59:21
    Temat: Citek mnie rozczarowuje
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W ciągu 3 dni trzeci raz nie udało się zapłacić kartą w internecie.
    Strona prosi o potwierdzenie transakcji w aplikacji a aplikacja nic o
    tym nie wie (albo alert przychodzi tak późno, że już transakcja
    zdechła). Raz się udało po którejś próbie, dwa razy zapłaciłem czym innym.

    Zakupy świąteczne ich przeciążyły?

    MJ

  • 2. Data: 2021-12-16 10:31:01
    Temat: Re: Citek mnie rozczarowuje
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 15 grudnia 2021 o 23:59:23 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    > tym nie wie (albo alert przychodzi tak późno, że już transakcja
    > zdechła). Raz się udało po którejś próbie, dwa razy zapłaciłem czym innym.

    Z trzeciej ręki - czyli na grupie przeczytałem, jakie to komentarze w sklepie google
    play są o apce citka - niepochlebne delikatnie mówiąc.
    Wynik - do netu inne karty, bo w citku to ani apka ani przepisywanie linka z SMS nie
    tylko nie są do zaakceptowania, ale wręcz są do wyśmiania.

    Idą jednak ku lepszemu - po ostatniej aktualizacji czekam na widok kamieniczek
    "tylko" jakieś 15s, a nie minutę.
    To jak w tym kawale o ciasnym mieszkaniu, kozie i służącej ;>

  • 3. Data: 2021-12-16 11:13:52
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Z trzeciej ręki - czyli na grupie przeczytałem, jakie to komentarze w sklepie
    google play są o apce citka - niepochlebne delikatnie mówiąc.
    > Wynik - do netu inne karty,

    Za dużo profitów, żeby tak łatwo odpuścić... :)

    MJ

  • 4. Data: 2021-12-16 12:26:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 16 grudnia 2021 o 11:13:53 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    google play są o apce citka - niepochlebne delikatnie mówiąc.
    > Za dużo profitów, żeby tak łatwo odpuścić... :)

    Z citka? To co to za karta?

  • 5. Data: 2021-12-16 14:13:40
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    google play są o apce citka - niepochlebne delikatnie mówiąc.

    > Z citka? To co to za karta?

    Karta jak karta...

    Same bezcennechwile we frisco to jest 2.35% rabatu. A jeszcze jakieś
    punkty citispecials, a jeszcze przez kilka miesięcy były kupony za
    "diamenty" czy tam coś...

    MJ

  • 6. Data: 2021-12-16 20:12:11
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-12-15 o 23:59, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    > tym nie wie (albo alert przychodzi tak późno, że już transakcja
    > zdechła). Raz się udało po którejś próbie, dwa razy zapłaciłem czym innym.

    Czytaj uważnie co strona ci podaje.
    Podaje też co robić gdy apka się nie odzywa.

    No i ciągle można (w krajowych sklepach) wybrać Płacę z Citi a tam
    wskazać kartę jako źródło pieniądza.

    Sławek

  • 7. Data: 2021-12-16 20:21:17
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 11:13, Michał Jankowski pisze:

    > Za dużo profitów, żeby tak łatwo odpuścić... :)
    >
    >   MJ

    jak się podepnie citka pod curve to działa bez problemów, nie wiem czy
    są jakieś profity oprócz punktów payback

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 8. Data: 2021-12-16 20:43:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 20:12:11 +0100, Slavekk wrote:

    > Czytaj uważnie co strona ci podaje.
    > Podaje też co robić gdy apka się nie odzywa.
    >
    > No i ciągle można (w krajowych sklepach) wybrać Płacę z Citi a tam
    > wskazać kartę jako źródło pieniądza.

    A nie jest to wtedy jakas gorsza platnosc?
    Np odsetki naliczane od razu?

  • 9. Data: 2021-12-16 21:33:40
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-12-16 o 20:43, J.F pisze:

    > A nie jest to wtedy jakas gorsza platnosc?
    > Np odsetki naliczane od razu?

    Nie
    W podglądzie jest to PŁACĘ Z CITIHANDLOWY-KARTA
    Opłat czy prowizji brak
    Punkty Payback się naliczają

    Sławek

  • 10. Data: 2021-12-16 23:35:42
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 20:12, Slavekk pisze:

    > Czytaj uważnie co strona ci podaje.
    > Podaje też co robić gdy apka się nie odzywa.

    Yeah, sure, i kawę podaje:

    https://www.fuw.edu.pl/~michalj/temp/citi.png

    MJ