    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 21 Dec 2021 04:22:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 23:54:54 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > : Hmm, ale żeby tak tylko za założenie konta przez kogoś stówka?
    >
    > 100+100 lub 100+150
    > Co w tym dziwnego? Inne banki też ~tyle dają.
    > Kiedyś dawały znacznie więcej.
    > Nadto nie tylko trzeba założyć, ale i zapłacić

    No właśnie o tym pisałem - nie tylko założenie, ale i jakieś "korzystanie".

    > a karta jest za free po zapłaceniu iluś -- może 300pln/m...

    To co to za konto? Ostatnio pamiętam, że skarbonka zmieniła warunek kwotowy - być
    może nawet 300, a może 200/mc - na ilościowy - czyli 5 pyk/mc.
    Oczywiście zostało to zrobione przez "nowy typ konta", więc starzy klienci pozostali
    przy starych warunkach - ale podobno jednak w drodze łaski, jak stary klient ładnie
    skarbonkę poprosi, to mu zmienią typ konta na takie z nowymi warunkami.
    Specjalnie się dopytywałem i taką dostałem odpowiedź - aż się zdziwiłem i może nawet
    zakład na forum przegrałem ;>

    > Droższe konto kosztuje 17.90pln/m.

    A przy tym też trzeba coś płacić kartą? I liczy się w promocji ? Bo jeśli to jest
    aurum, to bezpłatność jeszcze jakiś czas temu załatwiało się ping-pongiem.

    W sumie to od skarbonki jeszcze nic nie dostałem, poza bezpłatnym inteligo - i
    koniecznością płacenia (nawet nadmiarowo - w tej edycji zakładania konta wspólnego
    żonie automat biletowy zeżarł z karty 250zł a biletu nie wgrał, trzeba było składać
    reklamację i przytrzymać kartę na wszelki wypadek na kolejny okres - jeszcze się
    dowiedz od skarbonki, kiedy to masz ten okres ;> - bo była groźba, że zwrot tylko na
    tą samą kartę - i jeszcze trzeba tam z tą kartą pojechać - to w sumie debile, skoro
    ma być na tą samą kartę, to przecież znają jej numer i mogliby zrobić zwrot "online"
    - ale udało się przelewem).

    A np. od żubra udało się 100zł - i to podwójnie dostałem, dwa razy po 100, "to razem
    200" ("to takie nasze rozliczenia" z żubrem; ) - i nawet na reklamację mi odpisali,
    że to tak ma być ;>
    Ale nawet mimo tego za ich zdrowie nie wypiłem - bo w pierwszym marmurze nie udało mi
    się tego konta założyć, choć byłem umówiony przez net (taaaa, umówiony, ta pani, z
    którą mnie niby komputer umówił - też mi "randka w ciemno" - siedziała właśnie w
    kasie - i wyjść nie mogła, bo towarzystwo emeryckie o 9:01 zaczęło walić w drzwi,
    czemu to bank nie otwiera - już dla samej tej akcji warto było iść, "To naprawdę
    warte dwadzieścia koron -- rzekł roztropnie Szwejk nie tracąc ani na chwilę spokoju.
    -- To jeszcze, powiem panu, tanio.") - ale za to widziałem, i chyba do końca życia
    nie zapomnę, gościa załatwiającego sprawy z hipoteką (chyba cesja ubezpieczenia)
    dosłownie na kolanach... - dopiero w takim zwyczajnym oddzialiku na osiedlu się
    udało. Ale potem z zamykaniem w jeszcze innym oddziale trafiłem na taką
    postrach-panią z banku że hej...

    Więc może czas coś i od skarbonki wydębić.
    Jeśli inteligo nie jest przeszkodą to mógłbyś mnie polecić, będzie stówka i dla
    Ciebie.

    > : Jakiś czas temu w necie było o takich, co wymyślili,
    > : jak z tego zrobić rodzaj piramidy finansowej ;>
    > Jak?

    Właściwie to odwrotnie niż Ty.
    Ty się dzieliłeś tym, co dostawałeś za polecenie.
    A te cwaniaki szukały w necie frajerów, którym mogą konta polecić - a jedyne, co
    dawały, to wskazówki (tzn. to, co można na każdej stronie promocji samemu przeczytać,
    jeśli się umie czytać) jak szukać kolejnych frajerów, którym się konto poleci.
    A kto wie, może to było jak w amwayu - że to ci poleceni odpalali polecającym część
    swoich premii...

    > Niby teraz też są orzechy -- zwane keszbekami...

    Promocja KK visa w santander - wiśnie 50zł za założenie karty dodatkowej, orzeszki 1%
    przez rok, max. 50zł/mc.

    > Alior kiedyś dawać potrafił kilkanaście kpln miesięcznie za zaqpy...
    > Kto qpi miesięcznie (przez wiele miesięcy pod rząd) na kilkadziesiąt kpln?
    > Ten, kto qpi i zwróci?... ;)

    Zapytaj mojej mamy, co też ona w biedronku kupowała, że świeżaków mamy całą
    gigantyczną torbę od śmieci.
    W tej edycji tylko żółwia - ale nazbierała naklejek dla co najmniej tuzina innych
    dzieci...

    A co to była dokładnie za akcja aliora?

    > Skoro banki dają wiśnie -- szykują się do kanibalizmu?
    > Kto kogo teraz zeżre?... Co zostanie po tych ucztach?...

    Te, co dają wiśnie, zwykle szykują się do BYCIA POŻARTYMI, a nie do pożerania...