  • 21. Data: 2023-03-14 10:58:49
    Temat: Re: Milek cos kombinuje ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Mar 2023 10:57:35 -0700 (PDT), Marcin Mokrzycki wrote:

    > W ostatnich latach nie zauważyłem, żeby podnosiły prowizje za przewalutowania
    > (pewnie dlatego, że już od dawna były rzędu 5-6%).

    Dokladnie - podniosly raz, a dobrze ..

    > Tak jak piszesz, spora część tych kart nie była niskospreadowa, tylko
    > wielowalutowa, czyli oprócz konta w PLN musiałeś mieć jeszcze konto w EUR,
    > USD, GBP, etc. A walutę kupić najlepiej w bankowym kantorze.

    Ktory oferuje "dobry kurs".
    Tylko po cholere te kombinacje, skoro mozna obnizyc prowizje, i klient
    nawet nie pomysli, jak zaoszczedzic?

    > Nadal będę się upierał, że nie.

    No coz, przyklad Milka sugeruje, ze masz racje.

    zeszłego roku:
    >>> https://www.cashless.pl/11702-millennium-nowe-konto-
    aplikacja

    > Nie wiem jak to było do tej pory rozwiązane - czy w normalnym cenniku, czy
    > może był dodatkowy regulamin promocji. Nie jestem klientem Millennium. Ale
    > tak jak pisał Mac Ka, klienci już od prawie roku mogli z tego korzystać.

    To przegapilem.

    J.

  • 22. Data: 2023-03-14 11:00:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Mar 2023 13:50:01 -0700 (PDT), Marcin Mokrzycki wrote:
> [...]
    rozliczane w EUR, a EUR na PLN wg kursu banku - 3-3,5%.

    > Z regulaminu wynika rozliczenie opisane przez Ciebie, choć na stronie
    > napisali:
    > "Dzięki swojej karcie do konta masz dostęp do wszystkich walut świata po
    > kursie Visa lub Mastercard"
    > https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-debetowe/karta-debetowa-konto-m
    illennium-360

    to teraz, a omawiamy co bylo wczesniej.

    J.

  • 23. Data: 2023-03-14 14:18:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 13 marca 2023 o 23:41:11 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    rozliczane w EUR, a EUR na PLN wg kursu banku - 3-3,5%.
    > Trzeba rozdzielić karty debetowe od kredytowych. Nie wiem od kiedy został włączony
    pakiet walutowy, ale na w historii widze, że pierwszą transakcję walutową na karcie
    kredytowej mam z września, przed udostępnieniem pakietu walutowego nie korzystałem z
    tej karty zagranicą.

    Hmm, to co, kredytowe już wcześniej miały rozliczanie w PLN i brak prowizji?

  • 24. Data: 2023-03-14 20:05:23
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 14 marca 2023 o 14:18:42 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hmm, to co, kredytowe już wcześniej miały rozliczanie w PLN i brak prowizji?

    Na pewno. Nie korzystałem od pierwszego m-ca wprowadzenia tej funkcjonalności, więc
    weszło w życie wcześniej niż we wrześniu.

    MK