    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milek cos kombinuje ...
    Date: Tue, 14 Mar 2023 10:58:49 +0100

    On Mon, 13 Mar 2023 10:57:35 -0700 (PDT), Marcin Mokrzycki wrote:

    > W ostatnich latach nie zauważyłem, żeby podnosiły prowizje za przewalutowania
    > (pewnie dlatego, że już od dawna były rzędu 5-6%).

    Dokladnie - podniosly raz, a dobrze ..

    > Tak jak piszesz, spora część tych kart nie była niskospreadowa, tylko
    > wielowalutowa, czyli oprócz konta w PLN musiałeś mieć jeszcze konto w EUR,
    > USD, GBP, etc. A walutę kupić najlepiej w bankowym kantorze.

    Ktory oferuje "dobry kurs".
    Tylko po cholere te kombinacje, skoro mozna obnizyc prowizje, i klient
    nawet nie pomysli, jak zaoszczedzic?

    > Nadal będę się upierał, że nie.

    No coz, przyklad Milka sugeruje, ze masz racje.

    zeszłego roku:
    >>> https://www.cashless.pl/11702-millennium-nowe-konto-
    aplikacja

    > Nie wiem jak to było do tej pory rozwiązane - czy w normalnym cenniku, czy
    > może był dodatkowy regulamin promocji. Nie jestem klientem Millennium. Ale
    > tak jak pisał Mac Ka, klienci już od prawie roku mogli z tego korzystać.

    To przegapilem.

    J.