    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK - czas na wybor ;).
    Date: Sat, 18 Oct 2003 19:06:08 GMT

    Witajcie,
    wlasnie dzis Multi przypomnialo mi [nowy regulamin ;)], ze na 60 dni przed
    koncem terminu waznosci karty powinienem zadecydowac czy aby na pewno chce
    ja miec przez nastepny rok. Wznowienie karty kosztuje 70PLN, nie jest to
    zatrwazajaca kwota, ale... 'po co przeplacac gdy...' ;).
    Tak wiec moze warto zastanowic sie nad przeniesiem karty... zastanawiam sie
    tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego? Podrzuccie kilka
    pomyslow, pls :).
    Koszt karty nie powinien byc wiekszy, procedura przeniesienia niezbyt
    uciazliwa, oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    podglad przez Internet i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Pozdrawiam
    Maciej