    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jednorazówki revolut i subskrypcje
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 13 Apr 2022 14:21:50 GMT

    Witaj Dawid Rutkowski, 12 kwi 2022 w
    news:d994e790-9493-4ce7-8dc0-0f840d38d4f5n@googlegro
    ups.com
    napisałeś/aś:

    > No to masz odwrotny problem niż obrotna część społeczeństwa, która
    > zakładała próbne konta na netflixie (2 tygodnie za darmo) na numery
    > rewolwerowych jednorazówek i potem sprzedawała loginy/hasła za
    > drobną opłatą ;>

    A to nie było też włączenie subskrypcji? W znaczeniu, że po jakimś
    okresie miała zostać pobrana opłata? Chyba, że można było wyłączyć
    subskrypcję, a ten okres próbny pozostawał.

    > Zaś w temacie - z subskrypcjami jest inaczej niż ze "zwykłym"
    > płaceniem". A kartę można obciążyć zawsze, od jej "narodzenia" do na
    > wieki wieków, nawet po jej "śmierci". Różnica jest tylko w tym,
    > które transakcje można reklamować.

    To jest ciekawe. W każdym razie support revoulta napisał mi, że
    teoretycznie może zostać pobrana opłata, nawet jeśli kartę usunąłem z
    revoluta(co się zgadza z tym co napisałeś). Mają tam opcję zablokowania
    danej subskrypcji. Generalnie dość niejasne.
    To była trochę dziwna sytuacja, bo de facto subskrypcja nie widnieje w
    revolucie w sekcji subskrypcji. Pewnie dlatego, że nie pobrano żadnej
    opłaty. Karta "jednorazowa" nie zniknęła(bo rozumiem, że powinna po
    jednej transakcji zniknąć) tylko ja ją usunąłem.

    > Ciekawe swoją drogą, kiedy się skończą numery kart (pytanie tego
    > samego typu, jak rozmyślanie o zbliżającym się 2031 roku...). A

    Z tego co wcześniej napisałeś i tu wynika, że te numery nie wracają do
    obiegu, jak telefoniczne. Chyba chodziło ci o 2038 - przynajmniej to
    wypluwa google.