eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitek mnie rozczarowuje › Citek mnie rozczarowuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 15 Dec 2021 23:59:21 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.4.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Content-Language: pl
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Subject: Citek mnie rozczarowuje
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 8
    Message-ID: <61ba7348$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.95.189
    X-Trace: 1639609160 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 541 89.64.95.189:17877
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1225
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660293
    [ ukryj nagłówki ]

    W ciągu 3 dni trzeci raz nie udało się zapłacić kartą w internecie.
    Strona prosi o potwierdzenie transakcji w aplikacji a aplikacja nic o
    tym nie wie (albo alert przychodzi tak późno, że już transakcja
    zdechła). Raz się udało po którejś próbie, dwa razy zapłaciłem czym innym.

    Zakupy świąteczne ich przeciążyły?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1