  • 11. Data: 2002-05-04 10:52:51
    Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Od: "Henschke" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3cd2f7aa_3@news.vogel.pl...
    > Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie 00:00 srodkow i przelew zostal
    > odrzucony.
    > Srodki pojawily sie w ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle
    > inteligentny aby probowac 2 razy...
    > A co ma z tego klient?

    > Pozdrawiam,
    > Piotr

    Ile płacisz za prowadzenie konta ?
    MS

  • 12. Data: 2002-05-04 19:28:51
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    > Dokładniej Krzysztof Automat. Stażysta. Lat 24.
    > Hobby: szachy, windsurfing, dewastacja komputerów.
    > Blondyn.

    Hmm, to pewnie jakiś kumpel Janiny Magnetofon,
    której monolog możemy usłyszeć przed połączeniem
    z konsultantem na mLinii :)

    Pozdr.
    Merlin

  • 13. Data: 2002-05-05 08:44:17
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, to pewnie jakiś kumpel Janiny Magnetofon,
    > której monolog możemy usłyszeć przed połączeniem
    > z konsultantem na mLinii :)

    A nie była to Zofia Taśma? ;)

    Bo w mBanku jest Bogusław Playback. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 14. Data: 2002-05-06 20:47:52
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

> [...]
    > ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle inteligentny aby
    > probowac 2 razy... A co ma z tego klient? Ano klient musi sie
    > domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    > 1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    > 2. Brak w historii wykonania tego przelewu.
    >
    > Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    > WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!
    >
    > Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
    > Klient nie ma prawa do takiej informacji.
    >
    > IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten

    Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
    chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje. Nie wiem na ile jest to
    sprawa trudności implementacyjnych a na ile obawy banków przed
    jakimkolwiek niedeterminizmem przy przyjmowaniu zleceń. Sam chętniej
    nawet niż 'dwie próby' widziałbym po prostu możliwość zlecenia
    przelewu w stylu 'wykonaj 15 lub 16 kwietnia, gdy tylko będą środki'.

    Natomiast w Multi głównym problemem jest brak jakiejkolwiek reakcji na
    to że przelew nie poszedł. Niejeden marmurek potrafi w takiej sytuacji
    zadzwonić do klienta. W inteligo przychodzi SMS (nawet do osób bez
    wykupionego serwisu SMS). Gdzieniegdzie da się też coś na ten temat
    zobaczyć w ramach aplikacji internetowej (np. w BSK o ile pamiętam
    przychodziły 'listy pocztą wewnętrzną' z odpowiednimi
    powiadomieniami).

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )

  • 15. Data: 2002-05-08 15:46:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    06 May 2002 22:47:52 +0200, w
    <8...@p...odkryta.local>, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
    > chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje.

    Na pewno oferuje BPH/PBK i to w znakomitym wydaniu. Jest to także w
    e-Fortisie oraz w pewnej postaci (SMS) w Inteligo. Chyba jest także w
    e-Integrum.

    Brak tej podstawowej funkcji to jedna z wielu niedoróbek w mBanku,
    multibanku, LG czy innych systemach.