  • 1. Data: 2002-05-02 15:24:29
    Temat: VC Multi nie dotarla
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Dzisiaj minęło 3 tygodnie od zamówienia VC Multi. PIN przyszedł po ok 3 dniach,
    karty do dzisiaj nie otrzymałem. Kilka dni temu w rozmowie z multilinką
    ustaliliśmy, że jeżeli do 2 maja nie otrzymam karty (a oni ewentulnego zwrotu)
    zostanie wystawiona bezpłatnie nowa karta o innym numerze. Takie rozwiązanie
    mnie w zupełności satysfakcjonowało.

    A dzisiaj niespodzianka! Obsługująca mnie Pani niedysponentka chciała mi
    wcisnąć duplikat zagubionej/skradzionej karty, wobec braku mojej zgody (bo nie
    chcę dopuścić aby w obrocie funkcjonowały dwie karty embosowe o identycznych
    numerach wystawione na moje nazwisko) zostałem uprzedzony o konieczności
    ponownego uiszczenia opłaty za wydanie karty.

    Wydaje mi się że słusznie zrobiłem zastrzegając kartę, którą mógł ktoś
    przechwycić a powtórne nalicznie prowizji będzie łatwe do zareklamowania.

    pozdrawiam
    thewind

  • 2. Data: 2002-05-02 16:10:17
    Temat: Re: VC Multi nie dotarla
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Wydaje mi się że słusznie zrobiłem zastrzegając kartę, którą mógł ktoś
    > przechwycić a powtórne nalicznie prowizji będzie łatwe do zareklamowania.

    A jednak nie ma rozy bez kolcow #2 =)

  • 3. Data: 2002-05-02 16:45:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 02, 2002 at 06:10:17PM +0200, minik wrote:

    > A jednak nie ma rozy bez kolcow #2 =)

    A poza tym wszystko w porzadku?

    --

    --w