eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiznikl Wam kiedys przelew w Multibanku? › Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!news.astercity.net!nnrpd
    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Date: 06 May 2002 22:47:52 +0200
    Organization: Ogólnopolski Strajk Przeciwko Strajkom
    Lines: 37
    Sender: m...@p...odkryta.local
    Message-ID: <8...@p...odkryta.local>
    References: <3...@n...vogel.pl> <aauh7g$73r$1@news.tpi.pl>
    <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195-tar-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1020718814 50094 212.76.49.195 (6 May 2002 21:00:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2002 21:00:14 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: mkprivate.acn.waw.pl!not-for-mail
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:180283
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mam juz odpowiedz z Mlinii. Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie
    > 00:00 srodkow i przelew zostal odrzucony. Srodki pojawily sie w
    > ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle inteligentny aby
    > probowac 2 razy... A co ma z tego klient? Ano klient musi sie
    > domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    > 1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    > 2. Brak w historii wykonania tego przelewu.
    >
    > Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    > WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!
    >
    > Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
    > Klient nie ma prawa do takiej informacji.
    >
    > IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
    > "feature".

    Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
    chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje. Nie wiem na ile jest to
    sprawa trudności implementacyjnych a na ile obawy banków przed
    jakimkolwiek niedeterminizmem przy przyjmowaniu zleceń. Sam chętniej
    nawet niż 'dwie próby' widziałbym po prostu możliwość zlecenia
    przelewu w stylu 'wykonaj 15 lub 16 kwietnia, gdy tylko będą środki'.

    Natomiast w Multi głównym problemem jest brak jakiejkolwiek reakcji na
    to że przelew nie poszedł. Niejeden marmurek potrafi w takiej sytuacji
    zadzwonić do klienta. W inteligo przychodzi SMS (nawet do osób bez
    wykupionego serwisu SMS). Gdzieniegdzie da się też coś na ten temat
    zobaczyć w ramach aplikacji internetowej (np. w BSK o ile pamiętam
    przychodziły 'listy pocztą wewnętrzną' z odpowiednimi
    powiadomieniami).

    --
    ( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
    ( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )
    (---------------------------------------------------
    -------------------------)
    ( Sztuczki i kruczki w C++: http://www.mk.w.pl/porady/porady_cplusplus )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1