  • 1. Data: 2002-05-02 16:52:36
    Temat: Nowa TOiP BZWBK - jakie zmiany?
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Sciągnąłem, przejrzałem, nic bulwersującego nie wpadło mi w oko. Czy
    Wiedzący powiedzą, co się zmieniło ?
    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-02 17:49:51
    Temat: Re: Nowa TOiP BZWBK - jakie zmiany + wypłata w kasie
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    "Roman Sąsiada" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sciągnąłem, przejrzałem, nic bulwersującego nie wpadło mi w oko. Czy
    > Wiedzący powiedzą, co się zmieniło ?

    Mi też się nie rzuciło nic nowego w oczy.

    Pozostało natomiast jedno: prowizja przy wypłacie gotówkowej z RORu w kasie
    (nawet przy wypłacie przekraczającej limit w bankomacie).

    Czy ktoś z was wypłacał i pobrano od niego prowizję?

    Pytam dlatego, gdyż prowizja tego typu jest nielegalna.

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-05-02 18:53:52
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was wypłacał i pobrano od niego prowizję?

    Ja wypłacałem 5000 i nic nie pobrali.

    Pozdry

  • 4. Data: 2002-05-03 08:00:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Pozostało natomiast jedno: prowizja przy wypłacie gotówkowej z RORu w
    kasie
    > (nawet przy wypłacie przekraczającej limit w bankomacie).
    >
    > Czy ktoś z was wypłacał i pobrano od niego prowizję?

    Jak najbardzej - kwota poyzej 5000, pani z usmiechem na ustach stwierdzia ze
    skoro pozycja taka w TOiP jest to ona musi pobrac. Jak stwierdzilem ze to
    jest chore i czy ew. mozna zmienic limit na VE pani powiedziala ze nie. I
    o/Kielce dawny BZ

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-05-03 08:10:10
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > jest chore i czy ew. mozna zmienic limit na VE pani powiedziala ze nie. I

    Może ktoś ma wolne 20 PLN dla Arbitra? Czas byłoby skończyć już z tym
    nonsensem (najpierw trzeba byłoby napisać pismo do banku, a jak odmówi
    zlikwidowania tej prowizji, to do arbitra).

    Tylko nie wiem, czy orzeczenie arbitra ma skutek tylko miedzy stronami czy
    też erga omnes? Bo jak między stronami, to od innych dalej bank będzie
    pobierał prowizję.

    Pozdro
    MAX

  • 6. Data: 2002-05-03 10:45:45
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Antara" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja wypłacałem 5000 i nic nie pobrali.

    o kurde, wtedy nie pobrali, ale z datą 30.04.2002 mam pozycje Opłata za
    wypłatę got 1 zł.
    Po kilku dniach mogli sobie tak pobrać?

    Pozdry

  • 7. Data: 2002-05-03 10:52:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tylko nie wiem, czy orzeczenie arbitra ma skutek tylko miedzy stronami czy
    > też erga omnes? Bo jak między stronami, to od innych dalej bank będzie

    Na szczesci wyprowadzilem juz mame z BZWBK ;-) -> zlecenie stale do mBanku
    ;-) ale limity wyplat ustawione na stale na VE sa denerwujace.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-05-04 20:25:44
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z was wypłacał i pobrano od niego prowizję?
    >
    > Pytam dlatego, gdyż prowizja tego typu jest nielegalna.

    Nielegalna? Nie rozumiem, prawo zabrania brac bankowi kase za operacje???
    prosze o oswiecenie.

  • 9. Data: 2002-05-04 22:42:51
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nielegalna? Nie rozumiem, prawo zabrania brac bankowi kase za operacje???
    > prosze o oswiecenie.

    Już "oświecam" :-)

    Bank nie może pobierać opłat za coś, co stanowi jego obowiązek. Podstawowym
    obowiązkiem banku jest zwrot powierzonych pieniędzy. Czyli nie może być
    tutaj mowy o opłacie.

    Prawnicy, którzy zajmują się prawem bankowym, to wiedzą. Banki też to
    wiedzą. Tylko kto skieruje pozew do sądu o zwrot 1 PLN?

    Szansą jest tu arbiter bankowy. Jednakże z doświadczeń z tą instytucją, co
    prawda niezbyt licznych, wiem, że nie spełnia ona jeszcze pokładanych w niej
    nadziei. Chodzi mi tutaj o sposób interpretacji regulaminu arbitra -
    najlepszym słowem jest tutaj "spychologia".

    Pozdro
    MAX

    PS:To jest mniej więcej tak, jakbyś komuś pożyczył pieniądze a ten ktoś
    powiedział: oddam ci Twoją forsę, ale Ty musisz za to zapłacić.

  • 10. Data: 2002-05-05 19:10:30
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    >
    > PS:To jest mniej więcej tak, jakbyś komuś pożyczył pieniądze a ten ktoś
    > powiedział: oddam ci Twoją forsę, ale Ty musisz za to zapłacić.

    A jak do tego ma się Fortis (e-pakiet)? Oni też pobierają opłaty za wyplaty
    gotówkowe. Z drugiej strony u nich można zmianiać limity na VE.

    TM