  • 1. Data: 2002-05-02 19:37:37
    Temat: daje 50zl za zalozenie konta w mBanku
    Od: "Andrzej Baranowski" <a...@m...pl>

    szczegoly na priv
    GG 1616110

  • 2. Data: 2002-05-02 20:33:15
    Temat: Re: daje 50zl za zalozenie konta w mBanku
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Baranowski" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:aas4gg$k7n$1@news.tpi.pl...

    > szczegoly na priv
    > GG 1616110

    Zaczyna się...

    Jak widać i mBank nie taki idealny... A tak najeżdżaliście na krąg
    przyjaciół inteligo :) Ciekawe, jak będzie teraz. :)

    Choć trzeba przyznać, warunek otrzymania nagród jest baaardzo niski, jak na
    takie nagrody... Jakie szczęście, że przez miesiąc będę siedzieć w kafejce
    inetowej, to ponaciągam ludzi gratisową godzinką za założenie konta. :))

    Z drugiej strony niekompetencja obsługi m-linii jest porażająca.
    Konsultanci nie znają struktury i możliwości własnego teleserwisu, nie
    wiedzą, jak długo powinno owe 500 PLN na rachunku być - jedni mówią, że
    liczy się tylko zaksięgowanie uznania, inni, że środki muszą przeleżakować
    przynajmniej przez jedną noc, aby naliczyć odsetki... W końcu któryś
    zlitował się i zamówił dla mnie rozmowę z osobami znającymi ten konkurs
    lepiej...

    Jeden konsultant wmawiał mi, że aby zablokować kanały dostępu przez net,
    trzeba mieć aktywne TANy...

    W teleserwisie są menu, z których nie można się wycofać - np. "aby
    zablokować" w menu "modyfikacja dostępu do usług"...

    I co ciekawe - zerknijcie w regulamin tego nowego konkursu - nie ma tam daty
    zakończenia terminu pozyskiwania nowych klientów... Jest tam tylko data
    rozpoczęcia, data losowania nagórd i rozstrzygnięcia...
    Ale daty 31.08.2002, jako daty do której można pozyskiwać nowych klientów,
    już nie ma... Ciekawe...

    Właśnie zacząłem korzystać z tego banku i - szczerze - jestem bardzo
    negatywnie zaskoczony jakością usług i obsługi.
    Może wywołam lawinę, ale to naprawdę jest chyba jakaś wersja beta...
    Oj, mBanku, macie jeszcze duuużo do zrobienia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 3. Data: 2002-05-03 16:33:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 02, 2002 at 10:33:15PM +0200, Wojciech Nawara wrote:

    > Jak widać i mBank nie taki idealny... A tak najeżdżaliście na krąg
    > przyjaciół inteligo :) Ciekawe, jak będzie teraz. :)

    Ja najezdzam rowniez. Kretynski pomysl.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-03 20:54:16
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ja najezdzam rowniez. Kretynski pomysl.

    Też tak uważam. Do tej pory z czystym sumieniem namawiałem znajomych do
    założenia konta w mBanku. Obecnie nie bardzo sobie wyobrażam co odpowiem,
    gdy ktoś ze znajomych spyta mi się, co dostałem za namówienie ich do
    założenia konta :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 5. Data: 2002-05-04 10:21:08
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zanim namówisz 30 osób żeby dostać komputer skończy ci się kasa:)))))