  • 1. Data: 2011-06-15 18:01:21
    Temat: zmiany skarbonkowe
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego
    "Konto Skarbonkowe" - witryna www.getinonline.pl z dnia 02.06.2011 r.
    Getin Noble Bank SA niniejszym informuje o wprowadzeniu zmian w zasadach
    naliczania i w liście czynności, za które Klientowi, będą-
    cemu posiadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku.
    Zmiany te wejdą w życie z dniem 1 lipca 2011 r.
    W wyniku wprowadzenia zmian, zasady naliczania i lista czynności, za które
    Klientowi będącemu posiadaczem Konta Skarbonkowego
    przysługuje wynagrodzenie od Banku, prezentują się następująco:
    Wynagrodzenie równe jest 1 zł, chyba że dla danej czynności wskazano
    inaczej.
    Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3
    transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej
    lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma
    wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następu-
    jącym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie, o którym mowa powyżej.
    Klient otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem, gdy:
    1. Na konto otrzymuje wpływ w kwocie równej 1000 zł bądź większej:
    . Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
    . Jako wpływ Bank uznaje wpłatę środków z zewnątrz.
    2. Dokonuje spłaty karty kredytowej:
    . Spłata powinna być zrealizowana z rachunku oszczędnościowo -
    rozliczeniowego Klienta w ramach serwisu getinonline.pl.
    . Spłata nie może być mniejsza niż wyliczana comiesięcznie kwota minimalna.
    . Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
    3. Zakłada bądź odnawia lokatę:
    . Nie ma ograniczeń co do liczby zakładanych lokat.
    . Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo - rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
    getinonline.pl.
    . W przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności Bank dokona
    potrącenia przelanego wcześniej wynagrodzenia na sub-
    konto Skarbonka.
    4. Wykonuje transakcje bezgotówkowe kartą debetową lub kredytową:
    . Wartość transakcji, za którą przysługuje wynagrodzenie, jest równa 100 zł
    bądź wyższa.
    . Wynagrodzenie przysługuje za każdą zrealizowaną transakcję bezgotówkową i
    jest przekazywane na subkonto Skarbonka po
    pełnym rozliczeniu transakcji.

    Bank dokonuje analizy transakcji bezgotówkowych kartą debetową lub kartą
    kredytową w okresach miesięcznych, po zakończeniu
    każdego miesiąca kalendarzowego, w ciągu pięciu dni roboczych. Przy
    dokonywaniu tej analizy Bank bierze pod uwagę jedynie kwotę
    transakcji zaksięgowanych przez Bank w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym
    miesiąc, w którym dokonuje analizy.
    Zmienione zasady naliczania i lista czynności, za które Klientowi będącemu
    posiadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagro-
    dzenie od Banku, będą obowiązywały posiadacza Konta Skarbonkowego, o ile
    Bank doręczy mu niniejsze zawiadomienie o wprowa-
    dzeniu zmian, a Posiadacz Konta Skarbonkowego nie wypowie umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbon-
    kowe" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
    W przypadku nie wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian w zasadach naliczania
    i liście czynności, za które Klientowi będącemu po-
    siadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku, posiadacz
    Konta Skarbonkowego ma prawo wypowiedzenia
    umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbonkowe" w
    terminie 14 dni od doręczenia niniejszego zawiadomie-
    nia. Wypowiedzenie powinno nastąpić na piśmie.
    Brak oświadczenia posiadacza Konta Skarbonkowego o wypowiedzeniu umowy
    rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto
    Skarbonkowe" powoduje, że wprowadzone zmiany zasad naliczania i listy
    czynności, za które Klientowi będącemu posiadaczem Konta
    Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku, wiążą posiadacza Konta
    Skarbonkowego z dniem wprowadzenia zmian w życie,
    tj. z dniem 1 lipca 2011 r.

  • 2. Data: 2011-06-15 18:33:18
    Temat: Re: zmiany skarbonkowe
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego
    > "Konto Skarbonkowe" - witryna www.getinonline.pl z dnia 02.06.2011 r.

    OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
    - wymog 3 operacji bezgotowkowych karta
    - premia tylko od zakupu >100zl czy cos jeszcze ?
    nie mam "skarbonkowego" ale kiedys czytalem regulamin i tego chyba nie bylo

  • 3. Data: 2011-06-15 19:12:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
    > - wymog 3 operacji bezgotowkowych karta

    Tylko to / az to.

  • 4. Data: 2011-06-15 19:30:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Tylko to / az to.

    Wynika z tego, że choćbyś założył n lokat, to jeśli nie zapłaciłeś 3
    razy kartą to g... dostaniesz, drogi kliencie, a nie n złotych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-06-15 20:07:02
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    a ja własnie załozyłem tam konto (wczesniej miałem tylko lokaty bez tych
    złotóweczek)
    i miałem nawet przenies wypłatę na to konto z mbanku, a tak chyba zostanę w
    mbanku.
    mbank przestał byc darmowy to i inni pogarszają ofertę...

  • 6. Data: 2011-06-15 20:31:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Tylko to / az to.

    Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
    w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum. W końcu tych lokat
    nie każdy zakłada dziesiątki w miesiącu.

    Zawsze coś, zawsze k... coś, ech... ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2011-06-15 20:39:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    gdzie jest ta informacja na stronie, bo w przydatnych dokumenach widnieje
    wszystko po staremu. Karty debetowej nie posiadam, takze otwieranie nowych
    lokat teraz juz tylko w Idea banku, ktory oferuje lepsze warunki lokat dla
    prowadz dzial. gosp. niz Getinonline. I tak powoli nastepuje przesiadka,
    naprzod z Opena na GO, a teraz z GO na Ida Bank.

  • 8. Data: 2011-06-15 21:01:11
    Od: " " <k...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego
    > "Konto Skarbonkowe"

    Czy ktoś mi do ch... powie jak to ma działać? Złotówki będą się naliczać, ale
    będą potrącane kolejnego miesiąca? Nie będą się naliczać tylko będą się
    pokazywały z opóźnieniem [do końca miesiąca + 5 dni]?

    Czy też będzie to działać tak jak opłata do konta z nagrodą, która nigdy i
    nikomu nie została naliczona, bo w ogóle system bankowy jej nie ma
    zaprogramowanej?

  • 9. Data: 2011-06-15 21:06:14
    Od: " " <k...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbon-
    > kowe" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

    BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

  • 10. Data: 2011-06-15 21:07:20
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2011-06-15 23:06, k...@g...pl pisze:
    " w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

    > BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

    sprawdź pocztę, rozsyłali e-mail