  • 31. Data: 2011-06-16 23:52:15
    Temat: Re: zmiany skarbonkowe
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Q <n...@s...pl> w wiadomości news:itdtgb$m7$1@news.net.icm.edu.pl
    napisał(a):
    > Niestety - bylem mlody i glupi.
    > Co ciekawe jak jeszcze bylem w Plusie, to wlasnie chwalilem sobie
    > placenie karta.
    > (oczywiscie za abo + kwote poza)
    > Czekaj - doladowanie karta w bankomacie jest przeciez operacja
    > bankomatowa / gotowkowa.
    Nie, jest to operacja płatnicza / bezgotowkowa.

    > Czyli nie da sie w prosty* sposob zasilic play fresha karta debetowa
    > / kredytowa.
    > *zostaje jedynie kupienie na allegro przez pza karta albo
    > doladowanie w zabce + platnosc karta;
    Przecież Play Fresha można doładować w bankomacie PKO BP oraz oferuje
    taką możliwość przez Internet Ecard i BlueMedia.
    --
    Mark
    k...@p...pl k...@o...pl

  • 32. Data: 2011-06-17 05:56:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ale kolega wyraznie napisal ze nie dali,
    > a nie ze nie zrobili :D
    nie mialem gotówki, nie chcieli sprzedać,
    zapewne w związku z tym iż prowizja droższa od towaru

  • 33. Data: 2011-06-17 08:02:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 07:56, zlotowinfo pisze:
    > nie mialem gotówki, nie chcieli sprzedać,
    > zapewne w związku z tym iż prowizja droższa od towaru

    W ogóle cena jak za tę usługę (to nie towar przecie!) jest i tak mocno
    promocyjna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2011-06-17 17:05:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > W ogóle cena jak za tę usługę (to nie towar przecie!) jest i tak mocno
    > promocyjna.

    to jest towar, zimne coś w czekoladzie

    usługi to chyba ty robisz skoro tak bardzo naciskasz

  • 35. Data: 2011-06-17 19:43:37
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Nie, jest to operacja płatnicza / bezgotowkowa.

    Jak najbardziej - jest to zakup doładowania, tak samo jak np. zakup
    kwitka z kodem np. w Empiku.

    > Przecież Play Fresha można doładować w bankomacie PKO BP oraz oferuje
    > taką możliwość przez Internet Ecard i BlueMedia.

    Wow, nie wiedziałem o bankomatach PKOBP! Rozstałem się z tym bankiem bez
    żalu i od tamtego czasu nie zaglądałem do ich maszyn.

    Fakt, że najlepiej doładowywać Playa z ich strony, bo za to dają +10%
    gdy kwota >=20 PLN.
    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2011-06-17 20:27:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 19:05, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:itf1mk$fsg$5@news.onet.pl...
    >>
    > to jest towar, zimne coś w czekoladzie

    Takie zimne coś (niekoniecznie w czekoladzie) do jedzenia, to są lody.
    LODY. Liczba mnoga, tak jak SPODNIE. Kupujesz spodnie, a nie spodnia. I
    do jedzenia kupujesz LODY a nie loda.

    > usługi to chyba ty robisz skoro tak bardzo naciskasz

    Miałem nadzieję, że za drugim razem zaskoczysz, gdzie zrobiłeś błąd.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2011-06-17 20:44:04
    Temat: [OT] Re: zmiany skarbonkowe
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > do jedzenia kupujesz LODY a nie loda.

    > Miałem nadzieję, że za drugim razem zaskoczysz, gdzie zrobiłeś błąd.

    o bosze skoro nie umiesz po polsku to trzeba było isc na inna grupe lub
    poprostu do szkoly, kupuję loda a nie lody, bo kupuje jednego, skoro lubisz
    kilka na raz sam, lub lubisz usługi które sugerujesz (nie ta grupa)

    skad sie takie pajace biora to ja nie wiem, przepraszam grupowiczow ze
    karmilem trola grupowego

  • 38. Data: 2011-06-17 21:57:45
    Temat: Re: [OT] Re: zmiany skarbonkowe
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 22:44, zlotowinfo pisze:
    > o bosze skoro nie umiesz po polsku to trzeba było isc na inna grupe lub
    > poprostu do szkoly, kupuję loda a nie lody, bo kupuje jednego

    O f mordem... Tegom się nie spodziewał. Aż mi spadła spodnia z tyłka i
    uciekła przez drzwia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek