  • 11. Data: 2011-06-15 21:12:18
    Temat: Re: zmiany skarbonkowe
    Od: " " <k...@g...pl>

    cyfra dwa <luq(cyfra dwa)@op.nospam.pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-15 23:06, k...@g...pl pisze:
    > " w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

    > sprawdź pocztę, rozsyłali e-mail

    Sprawdziłem, kilkanaście razy :) Bo czekam z utęsknieniem, aby opracować
    strategię kupowania gum do żucia w pobliskim kiosku z użyciem paypassa, koszt
    3,30 miesięcznie, świeży oddech gratis, a i tak getin za to zapłaci założonymi
    lokatami.

  • 12. Data: 2011-06-15 21:47:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > gdzie jest ta informacja na stronie, bo w przydatnych dokumenach widnieje
    > wszystko po staremu. Karty debetowej nie posiadam, takze otwieranie nowych
    > lokat teraz juz tylko w Idea banku, ktory oferuje lepsze warunki lokat dla
    > prowadz dzial. gosp. niz Getinonline. I tak powoli nastepuje przesiadka,
    > naprzod z Opena na GO, a teraz z GO na Ida Bank.

    dopiero teraz dotarl e-mail z nowym zalacznikie. 'Zarzneli' zielona swinke.
    Witaj IDEA Banku!!

  • 13. Data: 2011-06-15 22:50:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:itb4ru$a7d$1@news.onet.pl...

    > Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
    > w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum. W końcu tych lokat
    > nie każdy zakłada dziesiątki w miesiącu.
    >
    > Zawsze coś, zawsze k... coś, ech... ;-)

    A to juz pewnie zalezy ile tego miesiecznie przez rure wypuszczasz ;)
    do "skarbonki" musisz wlac za min. 100 zl aby dostac 1% zwrotu
    wiec chyba lepiej zaplacic nia np. za 3 hamburgery w MD
    - oczywiscie pojedynczo :D

  • 14. Data: 2011-06-16 07:59:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > mbank przestał byc darmowy to i inni pogarszają ofertę...

    Miedzy przestaniem byc "bezwarunkowo" darmowym (mBank)
    a pogorszeniem oferty bonusowej (getinonline) wybieram to drugie.

    No nic - dzisiaj "rozdziewicze" moja karte getinowa...
    A tak spokojnie jej bylo na dnie portfela :).

  • 15. Data: 2011-06-16 08:06:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > hamburgery

    Fuj!

    > w MD

    Fuj!

    ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2011-06-16 08:11:22
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Fuj!

    To byla ew. propozycja dla totalnie zdeterminowanych ... LOL
    nie wiem, ale mozliwe ze jeszcze gdzies mozna
    taniej zaplacic karta niz 3zl w MD ? ;)

  • 17. Data: 2011-06-16 08:12:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
    > w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum.

    ...a ludzie z bieda-kontami beda mieli dodatkowy problem:
    - czy placic mBankowa (100zl) czy getinowa (3 operacje dla bonusow)?

    Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
    ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

  • 18. Data: 2011-06-16 08:17:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To byla ew. propozycja dla totalnie zdeterminowanych ... LOL
    > nie wiem, ale mozliwe ze jeszcze gdzies mozna
    > taniej zaplacic karta niz 3zl w MD ? ;)

    Może gazeta w empiku? Albo bilet na autobus?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2011-06-16 08:31:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Może gazeta w empiku? Albo bilet na autobus?

    Kupic cos taniego karta w Allegro (PzA)? :)

  • 20. Data: 2011-06-16 09:15:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kupic cos taniego karta w Allegro (PzA)? :)

    kupić doladowanie, itp itd
    lub poprostu oplacic/przedpłacić prowizję