  • 1. Data: 2019-11-05 19:19:23
    Temat: zbliża się migracja eurobank i millenium
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    niestety będzie ten gówniaty system millenium

    w eurobanku przeglądarka pamięta za mnie login i hasło
    po nowemu trzeba wpisywać kod z sms do zalogowania

    Czy coś się zmieniło lub można zmienić? chodzi o logowanie
    z tego co pamiętam w dziadoskim millenium
    trzeba wszystko wpisywać i nic przeglądarka nie pamięta
    identyfikator, hasło, pesel w dodatku z losowymi cyferkami
    przecież to tragedia była wtedy te millenium

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

  • 2. Data: 2019-11-06 09:28:15
    Temat: Re: zbliża się migracja eurobank i millenium
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-11-05 o 19:19, zlotowinfo pisze:
    > niestety będzie ten gówniaty system millenium
    >
    > w eurobanku przeglądarka pamięta za mnie login i hasło
    > po nowemu trzeba wpisywać kod z sms do zalogowania

    Ja używam od początku tokena na smarkofonie
    Od jakiegoś czasu widget pokazuje jeszcze saldo
    ale juz nie pokazuje 3 ostatnich transakcji
    - zapewne go ukatrupią całkiem

    Przyznam że dla mnie EB ma/miało dość wygodny interfejs (również
    mobilny) - nie przepadam za dużą ilością mało przydatnych wodotrysków

> [...]
    > identyfikator, hasło, pesel w dodatku z losowymi cyferkami
    > przecież to tragedia była wtedy te millenium

    Nic się nie zmieniło w tym temacie...

    Ja ciekawy jestem ile i jakie dane zostaną przetransferowane z EB do
    Mile - póki co przysłali klona karty debetowej Visa z EB - z logo Milka
    Klona debetówki MC pewnie nie wysłali bo Milek ma juz swoja
    no ale podpięta jest/będzie IMO do innego R-ku
    Rachunek z EB (IBAN) ma być ponoć przeniesiony
    zobaczymy jak zdefiniowane przelewy oraz płatności cykliczne.

    Pewnie jak zwykle będzie mały burdel, i trza będzie sobie samemu
    poustawiać to i owo ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2019-11-11 08:33:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    to wygląda tak samo jak ten zjebany nowy alior

  • 4. Data: 2019-11-11 08:39:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    to jakaś paranoja z tym bankiem
    podaj millekod
    podaj hasło
    podaj 2 losowe cyfry pesel
    podaj kod z sms

  • 5. Data: 2019-11-11 09:02:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 08:39, zlotowinfo pisze:
    > to jakaś paranoja z tym bankiem
    > podaj millekod
    > podaj hasło
    > podaj 2 losowe cyfry pesel
    > podaj kod z sms

    he ;-) Żyłem z tym chyba już z 10 lat (bez tego kodu sms bo teraz
    wprowadzone i tylko co jakiś czas podobno)

    Ciekawe jest że aplikacja mobilna na tym pojebanym dziurawym jak sito
    androidzie wymaga tylko czterocyfrowego hasła.

    JEST BARDZIEJ ZAUFANA - ŻAŁOŚĆ

  • 6. Data: 2019-11-11 12:34:50
    Od: z <...@...pl>

    Przy okazji odkryłem że ta debilna unijna dyrektywa skróciła czas sesji
    do tylko 5 minut.
    Jebać UE

  • 7. Data: 2019-11-11 14:30:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kup se myszkę z auto-fire.

  • 8. Data: 2019-11-11 15:37:04
    Od: z <...@...pl>

    > Kup se myszkę z auto-fire.

    Ciekawe ale chyba nie zadziała bo trzeba zmienić okno, wysłać przelew...
    żeby czas liczny był od nowa.

    Pilnować żeby w dobrym miejscu myszka klikała? Ale ja chcę używać w tym
    czasie komputera.

  • 9. Data: 2019-11-11 16:00:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2019 15:37:22 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Ciekawe ale chyba nie zadziała bo trzeba zmienić okno, wysłać przelew...
    > żeby czas liczny był od nowa.

    Poklikaj po białym tle to zobaczysz, że wcale nie trzeba wiele robić dla zresetowania
    licznika.

    > Pilnować żeby w dobrym miejscu myszka klikała? Ale ja chcę używać w tym
    > czasie komputera.

    Hmm, to co, logujesz się do banku, przełączasz na inną zakładkę czy profram i po 7
    minutach robisz przelew?
    Bo jaka to różnica - 5 czy 10 minut?
    Jedynie przy pisaniu wiadomości w poczcie wewnętrznej może mieć to znaczenie - i może
    się przydać myszka z auto-fire.

  • 10. Data: 2019-11-11 16:51:07