  • 11. Data: 2019-11-11 16:56:36
    Temat: Re: zbliża się migracja eurobank i millenium
    Od: z <...@...pl>

    > Hmm, to co, logujesz się do banku, przełączasz na inną zakładkę czy profram i po 7
    minutach robisz przelew?
    > Bo jaka to różnica - 5 czy 10 minut?

    Optymalizuję swój czas a w tym banku logowanie jest UPIERDLIWE. W wątku
    obok jest opisane.
    Robię przelew, zbieram kwity na następny czy uzgadniam z małżonką kwotę
    ;-) czy wyłączam piszczący czajnik ;-)
    Siadam do kompa i jestem wylogowany

    Nawet dyskusja z konsultantem o dupie maryni nie przedłuża sesji.

    10 minut było dla mnie optymalne. Przecież czas to pieniądz ;-)