  • 1. Data: 2019-11-05 17:46:49
    Temat: mBank - kasowanie urządzeń zaufanych
    Od: Imka <s...@g...pl>

    W ustawieniach pojawiła się nowa opcja i nawet działa! :)
    Jedenaście tego mi się uzbierało, kasowanie każdego to osobny kod SMS.
    Zapodaję dla tych co z utęsknieniem tej opcji wypatrywali :)

    --
    Imka

  • 2. Data: 2019-11-05 17:53:07
    Temat: Re: mBank - kasowanie urządzeń zaufanych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 17:46:51 UTC+1 użytkownik Imka napisał:
    > W ustawieniach pojawiła się nowa opcja i nawet działa! :)
    > Jedenaście tego mi się uzbierało, kasowanie każdego to osobny kod SMS.

    Jedenaście? To musieli wraz z tym upgradem do kasowania wydłużyć listę, do tej pory
    można było dziesięć ;>

  • 3. Data: 2019-11-05 18:11:45
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 08:53:07 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jedenaście? To musieli wraz z tym upgradem do kasowania wydłużyć listę, do tej pory
    można było dziesięć ;>

    Podejrzewam jakieś losowe zawirowania po czternastym września, te
    jedenaście ustawiłam sobie hurtem na samym początku :)
    Dobra, teraz idę sprawdzać czy nadal identyfikację urządzenia opierają
    na cookiesach...

    --
    Imka

  • 4. Data: 2019-11-05 18:15:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

    > Podejrzewam jakieś losowe zawirowania po czternastym września, te

    A ja raczej 10 + bieżące ...

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Human kind cannot bear very much reality.

  • 5. Data: 2019-11-06 14:02:06
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-05 o 17:46, Imka pisze:
    > W ustawieniach pojawiła się nowa opcja i nawet działa! :)
    > Jedenaście tego mi się uzbierało, kasowanie każdego to osobny kod SMS.
    > Zapodaję dla tych co z utęsknieniem tej opcji wypatrywali :)

    No to wykrakałem ;)