  • 1. Data: 2019-11-04 17:57:37
    Temat: Millenium będzie miało aż przez 3 dni wyłączone www
    Od: z <...@...pl>

    Mam się smiać czy płakać?
    Czy domagać się odszkodowania?

  • 2. Data: 2019-11-04 18:02:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 17:57:39 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Mam się smiać czy płakać?
    > Czy domagać się odszkodowania?

    Hehe, to w końcu wiemy, a którym to banku masz konto ;P
    PS.: bnp paribas też tak będzie miał. Ale mi to wisi, bo mam dużo więcej kont i nie
    będę płakał nad niedziałającym jednym bankiem - i to jeszcze w długi weekend ;>

  • 3. Data: 2019-11-04 18:36:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Mam się smiać czy płakać?
    >Czy domagać się odszkodowania?

    tylko za co - i tak niewiele bys zrobil.

    Ale nie tylko mille - BNP tez ostrzega, jaki jeszcze mi mignal.

    Mille ma chyba dobre wytlumaczenie - lacza systemy z Eurobankiem.
    A BNP z Rafim.

    Ale ten piatek to jakby przesada

    https://eurobank.pl/przerwa-techniczna/

    Tak czy inaczej - gotowke wybrac w czwartek :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-11-04 18:48:29
    Od: z <...@...pl>

    HMMMM w XXI wieku 3 dni przerwy. Szacun.
    Może zróbmy ściepę bo ich nie stać na informatyków ;-)

  • 5. Data: 2019-11-04 18:51:07
    Od: z <...@...pl>

    > Hehe, to w końcu wiemy, a którym to banku masz konto ;P

    A czy ja to ukrywałem? Za to kredyt mam w bph a telefony w pleju a
    kablówkę z internetem w upc.
    Przecież takie dane na pstryk zdobywam każdy młody pegasus ;-)

  • 6. Data: 2019-11-04 19:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >HMMMM w XXI wieku 3 dni przerwy. Szacun.
    >Może zróbmy ściepę bo ich nie stać na informatyków ;-)

    A co maja do tego informatycy ?
    Powiedzieli, ze potrzebuja 2 dni na migracje danych i jeden zapasu, to
    dostali.

    Oczywiscie, jakby tak od samego poczatku postawic wymog, ze gdzies w
    przyszlosci laczenie danych z innego banku ma sie odbywac bez przerw,
    to by tak bylo.

    Swoja droga - to jeszcze w ubieglym wieku uslyszalem "maintenance
    window evaporated", czyli ze klient/zastosowanie wymaga bezprzerwowego
    dzialania systemu.
    Ale banki, przynajmniej nasze, nie sa tak wymagajace i trzy dni moga
    postac :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-11-04 19:51:44
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 19:40, J.F. pisze:
> [...]
    a.pl...

    > A co maja do tego informatycy ?
    > Powiedzieli, ze potrzebuja 2 dni na migracje danych i jeden zapasu, to

    dawno temu przeżyłem (jako pracownik) fuzję banków i niezły burdel to
    był, dwa systemy działające równolegle (nie było jeszcze bankowości
    internetowej), ale przerwy (oficjalnie) nie było, tylko jakieś tam
    problemy techniczne

    widocznie teraz chcą to ogarnąć w 3 dni i pewnie działać nie będzie 1-2
    dni, ale wolą się zabezpieczyć, gdyby coś jednak się nie udało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 8. Data: 2019-11-04 20:39:27
    Od: z <...@...pl>

    Migracja danych. Trzy dni.

    Śmiechu kupa ;-) Mój pierwszy komputer to był XT 640 kB RAM.

    To nastąpił jakiś progres w tej dziedzinie?

  • 9. Data: 2019-11-05 07:41:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Mille biedne, w macierzystej Portugalii pięknej kryzys, chińczyki wszystko wykupują
    co tylko zgodzą (zmuszą ich) się sprzedać, a nad polskim biznesem wiszą chmury
    frankowe oraz ciagną się pewnie nomenklaturowe zaszłości...
    Więc na informatyków ich nie stać.
    Zgłoś się na wolontariat i powiedz, że zrobisz im to połączenie w 3 godziny, bo nie
    wytrzymasz w weekend bez ukochanego ST, tak będą dziękowali, że nie będą wiedzieć, w
    co całować.
    Tylko nie zdziw się, jak zobaczysz tam komputer o architekturze starszej nie tylko
    niż XT, ale i cały Ty ;P

  • 10. Data: 2019-11-05 08:46:27

    Chyba już 30 lat pracuję z komputerami, przy komputerach z komputerami
    również w serwisie.
    Może jestem przez to zboczony ale będę nadal wyśmiewał 3 dni migracji
    tak samo jak 3 dniowy przelew czy odpoczywające komputery w łikend.

    BUUUAAACCCCHHHHHAAAAA ;-)