  • 1. Data: 2019-11-05 18:07:51
    Temat: Nic tu jeszcze nie ma.
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Zajrzałam do historii.
    Dwie ostatnie operacje były bez kategorii, więc żeby w oczy nie kłuły
    ustawiłam własną, uniwersalną.

    Potem poszłam kasować urządzenia zaufane, potem wróciłam na historię i w
    oczy mię się rzucił guzik "Masz 2 operacje bez kategorii - Pokaż".
    No to klikłam. No i zobaczyłam - że nic tu jeszcze nie ma.
    Odśnieżanie nie pomaga, ostrzeżenie "ojejejejej, dwie operacje bez
    kategorii" jest nadal, smutny napis że nie ma też, znikło dopiero po
    przelogowaniu.

    Ciekawe przy ilu jeszcze okazjach zostaniemy uraczeni tym komunikatem ;/

    --
    Imka

  • 2. Data: 2019-11-05 22:57:37
    Temat: Re: Nic tu jeszcze nie ma.
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > przelogowaniu.
    >
    > Ciekawe przy ilu jeszcze okazjach zostaniemy uraczeni tym komunikatem ;/

    Nie zostaniemy. Przecież nie ma możliwości kasowania urządzeń zaufanych.

    --
    Grzexs