  • 1. Data: 2019-11-05 19:59:56
    Temat: Wysyłka przelewu za granice
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy jest jakis limit kwot które bez narazenia sie o podejrzenia o
    cokolwiek (taki teraz klimat...) moge wysłać do GBR?

    Nie pytam o miliony... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 2. Data: 2019-11-06 03:11:11
    Temat: Re: Wysyłka przelewu za granice
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Czy jest jakis limit kwot które bez narazenia sie o podejrzenia o
    > cokolwiek (taki teraz klimat...) moge wysłać do GBR?

    do GBR?

    Banki mają limity wejściowe przelewu np 50 tys funtów i
    limity raportowania do skarbówki.

    > Nie pytam o miliony... :)

    Szkoda. Zawsze chciałem znać milionera.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2019-11-06 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > do GBR?
    >
    > Banki mają limity wejściowe przelewu np 50 tys funtów i
    > limity raportowania do skarbówki.

    No własnie o te limity pytam. Jak to mowia - strzezonego pan bog strzeze
    (mam nadzieje ze rowniez ateistów :)))
    Kwota mniejsza niz 50GBR

    > Szkoda. Zawsze chciałem znać milionera.

    Nie powiedziałem ze nie mam tylko ze nie tyle chce wysłać ;-P

    No dobra - teraz sie przyznam - nie mam. Przykro mi ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2019-11-08 00:59:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > No własnie o te limity pytam. Jak to mowia - strzezonego pan bog
    > strzeze (mam nadzieje ze rowniez ateistów :)))
    > Kwota mniejsza niz 50GBR

    Budzik nie pij wiencej ;) Co to jest GBR i 50GBR?

    Limity raportowania do skarbówki i zwalczania przestępczości
    gospodarczej są niejawne.

    ale może kiedyś ;)

  • 5. Data: 2019-11-08 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Budzik nie pij wiencej ;) Co to jest GBR i 50GBR?

    Ach, no wiadomo ze GBP.
    A ze wczesniej była mowa o 50 tysiacach funciaków miało być 50kGBP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?