    From: zoil <p...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamiana e-pko na inteligo
    Date: Thu, 11 Dec 2003 17:49:40 +0100

    On Thu, 11 Dec 2003 17:14:17 +0100, Tomala wrote:

    >Od ponad pół roku PKOBP obiecuje że konta e-pko zostaną przeniesine do
    >Inteligo. Jak mam czekać jescze pól roku, to może lepiej zrezygnować z konta
    >e-pko w ogóle i otworzyć nowe w Inteligo.

    Ooo, ja też mam konto w e-pko :)
    To już nawet więcej niż pół roku od chwili, gdy PKO BP ogłosiło, że to
    juz za chwileczkę będzie "fuzja". Chyba od marca nie zmienia się
    strona http://www.pkobp.pl/inteligo/faq.xml, gdzie czytamy m.in.:

    "Do końca pierwszego półrocza 2003 roku oferty e-PKO i Inteligo
    zostaną połączone tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe
    korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Docelowo, do końca 2003 roku,
    planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i konta Inteligo w jedno konto
    Inteligo."

    Wydaje mi się, że PKO BP zapomniało, że ma ten oddział internetowy :)
    Nie chce mi się tu likwidować, tam zakładać. Czekam dalej!