  • 1. Data: 2005-01-30 01:29:36
    Temat: moze OT ale spytam;-)
    Od: "ozetec aka oziszan" <b...@W...com>

    witam,
    moze ten post jest nie na temat grupy ale juz zupelnie nie wiem gdzie pisac,
    mianowicie mam pytanie
    chcialbym nabyć coś na aukcji www.ebay.co.uk czyli w Wielkiej Brytanii,
    wiekszośc ludzi sprzedajacych tam preferuje wplate na konto z góry w
    funtach,
    nie posiadam karty CC, zatem czy jest jakas inna opcja przelewu funtów na
    rachunek anglika? znacie jakies odpowiedniki www.paypal.com np? moze cos
    polecacie? doradzicie? z góry dziękuję za pomoc
    bartek

  • 2. Data: 2005-01-30 07:51:18
    Temat: Re: moze OT ale spytam;-)
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    ozetec aka oziszan wrote:

    > nie posiadam karty CC, zatem czy jest jakas inna opcja przelewu funtów na
    > rachunek anglika? znacie jakies odpowiedniki www.paypal.com np? moze cos
    > polecacie? doradzicie? z góry dziękuję za pomoc

    Wprawdzie to nie przelew, ale ja korzystałem z www.bidpay.com zadziałało w
    USA a i nawet w Singapurze.
    W skrócie polega to na tym, że obciążana jest karta kupujacego i generowany
    jest papierowy czek, który jest wysyłany do sprzedawcy.

    pozdr
    trainer.