  • 1. Data: 2003-11-07 08:26:53
    Temat: zajęcie komornicze a debet w inteligo
    Od: "Marcin" <j...@w...pl>

    komornik ściągnął sobie kwotę z inteligo ( nie zapłacony podatek - dodam że
    wcześniej zapłaciłem i prosiłem w inteligo żeby się wstrzymali ( zablokowali
    kwotę ale nie przelewali ) zanim wróci do nich decyzja o cofnięciu od
    komrnika - nie czekali, kasę przelali - a teraz czekam na zwrot od
    komornika )

    ale intersuje mnie debet, korzystałem często i normalnie z debetu, po ww.
    przypadku, debet sam się zamknął i nie można go już otworzyć , komunikat:
    przepraszamy z twoich danych nie masz zdolności kresytowej etc. , pytałem w
    inteligo , mówią że trzeba odczekać , ale nikt nie wie ile !!! ??? , czy mam
    codziennie klikać , czy po miesiącu , roku czy po jakim czasie, nikt nie
    wie ....

    może wy już mieliście taki przypadek ???

  • 2. Data: 2003-11-07 21:50:45
    Temat: Re: zajęcie komornicze a debet w inteligo
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin" <j...@w...pl> writes:

    > ale intersuje mnie debet, korzystałem często i normalnie z debetu, po ww.
    > przypadku, debet sam się zamknął i nie można go już otworzyć , komunikat:
    > przepraszamy z twoich danych nie masz zdolności kresytowej etc.

    Moze uznali ze komornik to automatycznie wieksze ryzyko = brak zdolnosci?
    Na tej samej zasadzie, na ktorej stala duza nadwyzka = zapewne wieksza
    zdolnosc?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH