  • 1. Data: 2003-11-06 23:15:30
    Temat: BPHPBK i WAP
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Jak oceniacie bezpieczeństwo takiego rozwiązania? Podobno nie da się
    zdefiniować przez komórkę przelewów, ani nowych kontrachentów. Więc
    powinno być OK. W najgorszym przypadku ktos przeleje mi pieniadze do
    energetyków.

  • 2. Data: 2003-11-07 06:50:25
    Temat: Re: BPHPBK i WAP
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/7/2003 12:15 AM, Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

    > Jak oceniacie bezpieczeństwo takiego rozwiązania? Podobno nie da się
    > zdefiniować przez komórkę przelewów, ani nowych kontrachentów. Więc

    Nie, mozna jedynie wykonac przelewy, ktore wczesniej zdefiniujesz w
    placowce.

    > powinno być OK. W najgorszym przypadku ktos przeleje mi pieniadze do
    > energetyków.

    Albo sprawdzi saldo konta:)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-11-07 12:09:02
    Od: " jba2" <j...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > Nie, mozna jedynie wykonac przelewy, ktore wczesniej zdefiniujesz w
    > placowce.

    ..albo przez Sez@m albo przez WAP.
    Aktywacja przelewów definiowanych za pomocą telefonu komórkowego następuje po
    24 godzinach od złożenia dyspozycji.

    > Albo sprawdzi saldo konta:)
    .. albo po 24 h przeleje jego saldo na wcześniej zdefiniowany rachunek :)

    jba2

  • 4. Data: 2003-11-07 17:32:01
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 07 lis 2003 at 12:09 GMT,
    jba2 <j...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał(a):
    > ..albo przez Sez@m albo przez WAP.

    No właśnie nie da się przez WAP (era) pisze że do tego musi być
    identyfikacja telefonu. Zadzwoniłem do wsparcia technicznego i tam pan
    mi powiedział że dawniej z PLUSA można było (pewnie była identyfikacja -
    tam myślę teraz) ale teraz też nie można.
    Z drugiej strony w regulaminie nie znalazłem zapisu że zdefiniowac
    rachunek można tylko z telefonu na który jest dostęp do konta.

    Jurek

  • 5. Data: 2003-11-08 20:54:50
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 07 lis 2003 at 17:32 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):
> [...]
    > mi powiedział że dawniej z PLUSA można było (pewnie była identyfikacja -
    > tam myślę teraz) ale teraz też nie można.

    Czy ktoś może potwierdzić że nie da sie dołozyć dołożyc kontrachenta
    przez WAP w sieciach
    PlusGSM
    IdeaGSM

    bo w ERA sie nie da (sprawdzalem)