  • 1. Data: 2003-11-07 00:00:17
    Temat: Karta National Geographic - Raiffeisen Bank Polska
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Raiffeisen Bank Polska wprowadzi na rynek nową kartę kredytową co-branded
    wydaną wraz z National Geographic Society. Karta pojawi się w ofercie banku
    za kilka tygodni, a na jej awersie będą widniały obrazy natury z kolekcji
    National Geographic.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=442

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-11-07 07:14:26
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    banku
    > za kilka tygodni, a na jej awersie będą widniały obrazy natury z kolekcji

    Ładne - wziąłbym od razu dodatkową dla żony z tym białym misiem ;-))

    BTW - KK Rafiego mają podgląd przez internet bez posiadania konta?

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 3. Data: 2003-11-07 07:22:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 7 Nov 2003 08:14:26 +0100, TeeS <y...@p...onet.pl>
    napisał:

    > BTW - KK Rafiego mają podgląd przez internet bez posiadania konta?

    ZTCW zadne konto w R. nie ma podgladu przez Internet... Tak w kazdym razie
    utrzymuja PH ww banku
    ;-)

    M.

  • 4. Data: 2003-11-07 08:23:02
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@W...onet.pl>

    > ZTCW zadne konto w R. nie ma podgladu przez Internet... Tak w kazdym razie
    > utrzymuja PH ww banku

    nie mają... ale chyba pracuja nad tym

  • 5. Data: 2003-11-07 08:32:15
    Od: n...@W...onet.pl

    > nie mają... ale chyba pracuja nad tym

    O tak, pracują.
    Tak mnie zwodzili przez rok, a ja zwlekałem z zamknięciem rachunku,
    konta nie mam od pół roku, a oni nadal 'pracują'

  • 6. Data: 2003-11-07 09:28:25
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O tak, pracują.
    > Tak mnie zwodzili przez rok, a ja zwlekałem z zamknięciem rachunku,
    > konta nie mam od pół roku, a oni nadal 'pracują'

    Ja tak ponad rok czekalem na system informatyczny w PKO BP ;-)))

    Myslałem że podgląd internetowy KK to prawie standard, a tu proszę ...

    Pzdr,