  • 1. Data: 2003-11-07 01:42:54
    Temat: Ankieta dot. bankow
    Od: Swwalenty <s...@c...ziom.org.pl>

    Witam!

    Zapraszam szanownych grupowiczow, do wziecia udzialu w ankiecie ktora
    ma pokazac ktory bank jest najgorszy w waszym mniemaniu.

    Ankieta jest dostepna pod adresem:

    http://www.ziom.org/~sanczo/ankieta.php

    Swwalenty

  • 2. Data: 2003-11-07 08:05:09
    Temat: Re: Ankieta dot. bankow
    Od: Paweł Kaczor <p...@e...com>

    On Fri, 07 Nov 2003 02:42:54 +0100, Swwalenty wrote:
    > Zapraszam szanownych grupowiczow, do wziecia udzialu w ankiecie ktora
    > ma pokazac ktory bank jest najgorszy w waszym mniemaniu.
    >
    > Ankieta jest dostepna pod adresem:
    >
    > http://www.ziom.org/~sanczo/ankieta.php

    Ale mogłeś się postarać chociaż o cookie, żeby utrudnić wielokrotne
    głosowanie. Bo jak listę czytają jacyś zakochani we własnej firmie (banku)
    pracownicy to od kant d... potłuc taką ankietę.

    paczor

    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--

  • 3. Data: 2003-11-07 08:07:08
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Nov 2003 08:23:11 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    napisał(a):

    >Dziwna ankieta. Delikatnie mówiąc jest niepełna. MBank jest wymieniony a
    >Inteligo nie

    Ankieta jest po prostu bez zadnego sensu. Jesli autor za jedyne
    kryterium uznal "uwazasz za najgorszy" to ja wedlug podobnego
    kryterium oceniam jego ankiete, jako najglupsza.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 4. Data: 2003-11-07 10:48:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 07 Nov 2003 09:07:08 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ankieta jest po prostu bez zadnego sensu. Jesli autor za jedyne
    >kryterium uznal "uwazasz za najgorszy" to ja wedlug podobnego
    >kryterium oceniam jego ankiete, jako najglupsza.

    Zaraz, to jak zadasz pytanie, kiedy się chcesz dowiedzieć, który bank
    uważany jest przez respondentów za najgorszy? Błysnij talentem, czekam
    z utęsknnieniem na odpowiedź ;)

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-11-07 12:32:56
    Od: Swwalenty <s...@c...ziom.org.pl>

    Paweł Kaczor wrote:
    > Ale mogłeś się postarać chociaż o cookie, żeby utrudnić wielokrotne
    > głosowanie. Bo jak listę czytają jacyś zakochani we własnej firmie (banku)
    > pracownicy to od kant d... potłuc taką ankietę.

    Sluszna uwaga, na szczescie juz poprawilem (a wielokrotne dane zostaly
    skasowane)

    Swwalenty

    P.S. Pozdrawiam pana kilkajacego zawziecie odswiez z adresu
    out.spsa.com.pl :)

  • 6. Data: 2003-11-07 12:56:45
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 11:48:59 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> napisał(a):

    >Zaraz, to jak zadasz pytanie, kiedy się chcesz dowiedzieć, który bank
    >uważany jest przez respondentów za najgorszy? Błysnij talentem, czekam
    >z utęsknnieniem na odpowiedź ;)

    Jizisz Maryja, przeciez na tym polega ankietowanie na milosc boska.
    Na przyklad ustawiasz sporo pytan odnosnie do tematow dzialalnosci
    bankowej, bys nie porownywal piesci do oka, jaknajmniej emocjonalnego
    subiektywizmu. Proponowanym odpowiedziom przydajesz rozne wagi. Na
    koncu sumujesz, czyli opracowujesz ankiete, i komunikujesz wyniki, ze
    podczas badania okazal sie najgorszy bank SZ SA (Swiatowej Zydokomuny
    SA), niewiele lepszy jest BSM SA (Bank Spisku Masonskiego SA), gdyz
    dostal najmniej punktow.

    Czyli z grubsza biorac ankieta musialaby miec na kazde pytanie kilka
    odpowiedzi, ktore mozna lokowac dla poszczegolnych bankow, a jeszcze
    lepiej oceniajac wszystkie w kazdym pytaniu we wlasciwej skali - pisze
    'jeszcze lepiej', bo niekoniecznie (nieznane tez, co ankietujacy w
    opracowaniu musi rowniez uwzglednic), bo lepszy bank powinien byc
    znany wiekszosci obywateli, nie? :-)))

    Przeciez dla mnie na przyklad dobrymi bankami sa te, ktore umozliwiaja
    obsluge konta roznymi kanalami, nie tylko osobiscie. I wowczas bede
    rozpatrywal kilka znanych mi, pomijajac ;-) nieznane od tej strony.
    Kryteria latwo znalezc, chocby na poczatek kilka wierszy z TOIP.
    Wierz mi, opracowanie elementarnej ankiety na temat opinii o bankach
    musi jednak pociagnac za soba chwile zadumy u autora a nie jak maly
    Kazio wyobraza sobie badania naukawe. ;-) Ale z drugiej strony wcale
    nie wymaga talentu, jak Ty sobie wyobrazasz: wymaga wylacznie troche
    myslenia zanim sie cos publicznie chlapnie. Tak ja uwazam, byc moze
    patrze na swiat zbyt surowo, ale gdy przez niemal 67 lat zycia widze
    tandete umyslowa, bylejakosc, to zwyczajnie mnie wkurwia taka lekkosc
    bycia.

    A w ogole, ankieta zawierajaca jedno, i to tak niemierzalne kryterium
    oddane w rece odpowiadajace, jest powtarzam nadal - glupia zwyczajnie.
    Trzeba sie troche nameczyc z przygotowaniem, a nie rzucac bzdetnym
    pomyslem a wy go lapcie.

  • 7. Data: 2003-11-07 13:34:27
    Od: Swwalenty <s...@c...ziom.org.pl>

    A_Zet wrote:

    > Jizisz Maryja, przeciez na tym polega ankietowanie na milosc boska.
    > Na przyklad ustawiasz sporo pytan odnosnie do tematow dzialalnosci
    > bankowej, bys nie porownywal piesci do oka, jaknajmniej emocjonalnego

    <cut>

    Ależ mnie właśnie chodzi o dowiedzenie się jak uważaja respondenci w ich
    mocno subiektywnej opinii. NIe obchodzi mnie badanie ktory z bankow
    rzeczywiscie jest najgorszy, bo to jest zupenie nie do zmierzenia. Bo
    klienci pojda nie do tego banku ktory jest rzeczywiscie najlepszy, tylko
    do tego ktory jest w ich odczuciu najlepszy dla nich.

    Swwalenty

  • 8. Data: 2003-11-07 16:24:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 07 Nov 2003 13:56:45 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Na przyklad ustawiasz sporo pytan odnosnie do tematow dzialalnosci
    >bankowej, bys nie porownywal piesci do oka, jaknajmniej emocjonalnego

    Niby czemu? Chcę się dowiecieć jak subiektywnie sa postrzegane przez
    klientów banki.

> [...]
    >oddane w rece odpowiadajace, jest powtarzam nadal - glupia zwyczajnie.
    >Trzeba sie troche nameczyc z przygotowaniem, a nie rzucac bzdetnym

    Raz jeszcze - jak sformułujesz ankietę, która ma odpowiedziec na
    pytanie który bank klienci subiektywnie uważają za najgorszy?

    Odpowiedzi jak na razi enie ma.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-11-07 16:25:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 07 Nov 2003 14:34:27 +0100, Swwalenty
    <s...@c...ziom.org.pl> wrote:

> [...]
    >klienci pojda nie do tego banku ktory jest rzeczywiscie najlepszy, tylko
    >do tego ktory jest w ich odczuciu najlepszy dla nich.

    Bzzzzz. Error.
    Oni pójdą do najlepszego banku. To bank jest dla klientów, a nie
    klient dla banku.

    Oczywiście - są różne banki i rózni klienci. Sa na przykład masochiśći
    którzy siedzą przy Pekao S.A.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2003-11-07 16:45:52
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 17:25:14 +0100, Adam Płaszczyca napisal/a:

    > On Fri, 07 Nov 2003 14:34:27 +0100, Swwalenty
    > <s...@c...ziom.org.pl> wrote:

    > Oczywiście - są różne banki i rózni klienci. Sa na przykład
    > masochiśći którzy siedzą przy Pekao S.A.
    i sa masochisci co siedza w mbanku
    wszędzie moze być źle - zalezy od przypadku:)

    Krzysiek