  • 1. Data: 2003-11-07 08:02:11
    Temat: UniStoProcent
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Co sądzicie o takiej inwestycji?
    Czy podatek na giełdzie wchodzi od przyszłego roku? Czy taka
    inwestycja przed nim chroni, a jeśli tak to czy taka ochrona będzie
    miała sens, czy można na tym wyjść jak na lokatach antybelkowych
    (cytowany tu artykuł z Rzepy)?
    A w szczególności, co sądzicie o takiej inwestycji dla emerytki?

    Renata

  • 2. Data: 2003-11-07 08:12:27
    Temat: Re: UniStoProcent
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbqmkc3.8mi.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
> [...]
    > (cytowany tu artykuł z Rzepy)?
    > A w szczególności, co sądzicie o takiej inwestycji dla emerytki?

    To nie jest tak do konca 100% bo 1% tracisz juz przy zakupie :)
    Pozatym nie wiadomo jak wycenioone beda certyfikaty na gieldzie bo tego nie
    gwaratuja.
    No i prowizje.

  • 3. Data: 2003-11-07 08:52:57
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w

    wg mnie dokladnie tak jak w artyk (oczywiscie moge sie mylic mam prawo) :-)
    ale banki wymyslaja to dokladnie po to by zarobic, a nie po to by przejmowac
    sie portfelami tych co chca zarobic
    oprocentowanie lokat antybelkowych spadalo zazwyczaj prwie natychmist po
    zakonczeniu sie zapisow na nie, to tez swiadczy o intencjach bankow w tej
    kwestii, co do inwestycji poprzez gielde to sa one po to by zarabiali bogaci
    spekulanci i nic ponadto (czasem wroblowi uda sie niechcacy zalapac i wydaje
    mu sie ze tak nie jest)

  • 4. Data: 2003-11-07 10:33:33
    Od: "Max" <...@...x>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
> [...]

    :)_______________

    1%? ja mam prowizję 0,39% w standardzie DMBZWBK
    Max

  • 5. Data: 2003-11-07 10:34:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bofr3b$f5i$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krab wrote:

> [...]
    > spekulanci i nic ponadto (czasem wroblowi uda sie niechcacy zalapac i wydaje

    Rozumiem, że jest to coś w rodzaju funduszu inwestycyjnego (dobrze
    rozumiem?). Jeśli tak, to fundusze są chyba właśnie dla takich wróbli.
    Pytanie tylko jak wypada Uni100% na tle innych funduszy? Czy
    faktycznie jest atrakcyjniejszy czy to pułapka marketingowa?

    Renata

  • 6. Data: 2003-11-07 11:43:14
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > ______________> To nie jest tak do konca 100% bo 1% tracisz juz przy
    zakupie
    > :)_______________
    >
    > 1%? ja mam prowizję 0,39% w standardzie DMBZWBK

    Prowizje owszem ale 1zl to oplata na rzecz Union Investment

  • 7. Data: 2003-11-07 19:23:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bog0a4$dop$1@inews.gazeta.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > zakupie

    > Prowizje owszem ale 1zl to oplata na rzecz Union Investment

    A propos opłat, to w tabeli na str.
    http://www.union-investment.pl/pdf/broszura_UniStoPr
    ocent_FIM.pdf
    jest opłata 1% przy zakupie, 1% przy umorzeniu i 2% opłaty za
    zarządzanie. Mam pytanie co do tego ostatniego, może wiecie, za jaki
    okres te 2% (rocznie?) i kiedy pobierane?

    Renata

  • 8. Data: 2003-11-07 20:13:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
> [...]

    > zarządzanie. Mam pytanie co do tego ostatniego, może wiecie, za jaki
    > okres te 2% (rocznie?) i kiedy pobierane?

    Przy normalnych funduszach taka oplata jest roczna i pobierana codziennie w
    odpowiedniej porcji w sposob "niewidoczny".

    P.S. Nie wchodz w to. Lepiej juz zainwestuj w UniKorona Pieniezny.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-11-07 20:29:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bogudo$una$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > P.S. Nie wchodz w to. Lepiej juz zainwestuj w UniKorona Pieniezny.

    A możesz napisać, choćby krótko, w czym jedno lepsze od drugiego?

    Renata

  • 10. Data: 2003-11-07 20:31:42
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:

    > A możesz napisać, choćby krótko, w czym jedno lepsze od drugiego?
    >
    > Renata

    W zasadzie juz wszystko Ty napisalas:
    .waw.pl

    Podsumuj te prowizje i odejmij od oczekiwanej stopy zwrotu netto...

    --
    Robert