  • 1. Data: 2003-11-07 07:30:45
    Temat: Oprocentowanie w BZWBK
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Chcialem sie upewnic, czy ja dobrze widze, czy nie mam jakichs omamow..
    Slyszalem wczoraj, a dzis wyczytalem na stronie banku BZWBK, ze od niedawna
    konta sa oprocentowane...... 0%. Jedynie lokaty terminowe do 3%. Czy to
    prawda? Czy to mozliwe????? A jednoczesnie za wszystko kaza sobie placic
    zbojeckie ceny. To po jaka cholere trzymac pieniadze w takim banku?
    Czy w innych bankach jest podobnie?

  • 2. Data: 2003-11-07 08:44:14
    Temat: Re: Oprocentowanie w BZWBK
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialem sie upewnic, czy ja dobrze widze, czy nie mam jakichs omamow..
    > Slyszalem wczoraj, a dzis wyczytalem na stronie banku BZWBK, ze od
    niedawna
    > konta sa oprocentowane...... 0%.

    no dobrze widzisz :-)
    ja tam czekam na pierwszy z ujemnymi odsetkami :-) i wowczas bedziemy miec
    juz full japan po polsku :-)

  • 3. Data: 2003-11-07 08:55:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ajgor <ajgor@bez_spamu.go2.pl> wrote:
> [...]
    > terminowe do 3%. Czy to prawda? Czy to mozliwe????? A jednoczesnie za
    > wszystko kaza sobie placic zbojeckie ceny. To po jaka cholere trzymac

    No nie tak od niedawna to juz kilka miesiecy.
    Czyli prawda i to jest mozliwe ;)
    Takich bankow w sumie jest kilka (bo nie wiem jk traktowac oprocentowanie
    0,1 %? :)
    0owcy to jeszce bodaj Millennium, Citibank,

  • 4. Data: 2003-11-07 09:02:53
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > 0,1 %? :)
    > 0owcy to jeszce bodaj Millennium, Citibank,

    0% na ror w BZWBK jest od 01.05.2003
    tylko posiadaczom kont prestizowych doliczaja jakies grosze,
    ale oczywiscie prowadzenia takiego konta slono kosztuje..........

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 5. Data: 2003-11-07 09:07:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@p...pl> wrote:
    > tylko posiadaczom kont prestizowych doliczaja jakies grosze,
    > ale oczywiscie prowadzenia takiego konta slono kosztuje..........

    Za prestiz i jakosc sie placi ;)

  • 6. Data: 2003-11-07 09:18:32
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bofnbq$hev$1@news.onet.pl...

    > Za prestiz i jakosc sie placi ;)

    Prestiż? Jakość? Ja raczej tego nie doświadczyłem. No chyba tylko to, że
    pieniądze które wpłacam są potem na koncie:-))))

    MAX

  • 7. Data: 2003-11-07 09:20:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MAX <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl> wrote:
    > Prestiż? Jakość? Ja raczej tego nie doświadczyłem. No chyba tylko to,
    > że pieniądze które wpłacam są potem na koncie:-))))

    he he - nawiazuje do niedawnego watku z Pekao SA.
    Ja swoja droga polecam Millennium - po zmianie taryf zrobil sie calkiem
    fajny bank

  • 8. Data: 2003-11-07 09:23:50
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:bofo55$jh5$1@news.onet.pl...

    > he he - nawiazuje do niedawnego watku z Pekao SA.
    > Ja swoja droga polecam Millennium - po zmianie taryf zrobil sie calkiem
    > fajny bank

    A jak u nich z obsluga przez internet? Bo w BZWBK prawde mowiac jest to
    fajnie zrobione.
    I jeszcze jedno czy po wejsciu do Unii bedziemy mogli zakladac normalne
    konta osobiste w bankach zachodnich? Na przyklad niemieckich?

  • 9. Data: 2003-11-07 09:33:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bofobk$1dh$...@a...dialog.net.pl,
    Ajgor <ajgor@bez_spamu.go2.pl>:

    > A jak u nich z obsluga przez internet? Bo w BZWBK prawde mowiac jest
    > to fajnie zrobione.

    Prawde mowiac nie podzielam Twojej opinii.

    > I jeszcze jedno czy po wejsciu do Unii bedziemy mogli zakladac
    > normalne konta osobiste w bankach zachodnich? Na przyklad niemieckich?

    Juz mozemy.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-07 09:40:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ajgor <ajgor@bez_spamu.go2.pl> wrote:
    > A jak u nich z obsluga przez internet? Bo w BZWBK prawde mowiac jest
    > to fajnie zrobione.

    Fajnie zrobione? Fajny to moze jest token ;) Nic wiecej.
    Konto moze cie nic nie kosztowac -przelewy elixir 50 gorzy (czyli w BZ WBK
    kosztuja 1,5 zl takie)
    Wyplaty w swoich bankomatach 0 zl w Euronecie 1 zl - pozostale niezaleznie
    od kwoty 5 zl

    > I jeszcze jedno czy po wejsciu do Unii bedziemy mogli zakladac
    > normalne konta osobiste w bankach zachodnich? Na przyklad niemieckich?

    Juz teraz mozesz jechac do Berlina (bo dobre polacenie) i z paszportem w
    lapie zalozyc sobie konto

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci