  • 1. Data: 2013-05-12 17:09:24
    Temat: wypowiadanie rachunku w mBanku
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    mBank umożliwia "bezkurierowe" założenie rachunku i kiedyś (po udostępnieniu usługi)
    zastanawiano się publicznie (również na tej grupie) jak potem weryfikuje ew.
    rozwiązywanie rachunku (nie mając wzoru podpisu).

    gdy zauważyłem możliwość wnioskowania o rezygnację z rachunków osobistych wyobrażałem
    sobie, że kliknę, wpiszę hasło sms i rachunek zniknie (np. po 30 dniach).

    Niestety, zamiast tego przeczytałem zapowiedź nękania telefonicznego po to aby po
    jakimś truciu d... mBank "łaskawie" wysłał mi formularz wypowiedzenia.

    Pytanie, co dalej: wysłanie pocztą? poświadczanie notarialne podpisu?

    Jak przebiega procedura? (najmilej widziane wypowiedzi osób które zamknęły rachunek
    właśnie tą metodą)