  • 1. Data: 2013-05-11 10:16:41
    Temat: BZ WBK szaleje - promocja goni promocję (150 za walutowe)
    Od: pws <p...@g...com>

    Tym razem na gruperze:
    http://gruper.pl/x.php/1,41705/Produkty-Bank-Zachodn
    i-WBK-S.A.-otwarcie-Konta-walutowego-z-karta-platnic
    za-i-uslugami-bankowosci-elektronicznej-z-premia-w-w
    ysokosci-nawet-150-zl.html

    Najlepsze jest to, że konto w złotówkach w niczym więc nie przeszkadza i zgodnie z
    regulaminem nie wyklucza z udziału w promocji.

    Jak otrzymać premię?
    Do końca czerwca 2013 zasil konto na kwotę co najmniej 100 dolarów albo 60 funtów lub
    70 euro, a do końca lipca 2013 otrzymasz na konto 50 zł w walucie konta.

    Do końca lipca 2013 wykonaj transakcje bezgotówkowe w walucie obcej u akceptanta
    mającego siedzibę poza granicami Polski, w punkcie handlowo-usługowym albo w
    Internecie za sumę minimum: 150 dolarów amerykańskich albo 100 funtów brytyjskich
    albo 120 euro i zostaną one rozliczone na koncie walutowym do dnia 26 sierpnia 2013,
    a do końca sierpnia 2013 otrzymasz na konto 100 zł w walucie konta.

    Więcej info (nie ma co przepisywać):
    http://livesmarter.pl/bzwbk-150-pln-za-zalozenie-kon
    ta-walutowego-w-eur-usd-gbp/

    Regulamin:
    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin_pr
    omocji_konta_walutowe_bz_wbk_na_gruper_pl.pdf

  • 2. Data: 2013-05-11 13:27:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" a...@g...co

    : Tym razem na gruperze:

    Szaleją -- bo mają szmal. :) SzatanDer połknął BZ WBK połykającego
    KB za to, że KB kiedyś połknął PBI... Zemsta Boża. ;) To, co robi
    KBBZWBKSB bije na głowę nie tylko wiewiórki, ale najwyraźniej także
    wszystko, co do tej pory było w wiśniach i orzechach...

    A ja mam konta oszczędne w BZ WBK i miałem Superkonto w KB.
    Jewuła dobrze radził -- skasować, ale radził za późno. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-05-14 00:05:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    pws napisał(a) :
> [...]
    Internecie za sumę minimum: 150 dolarów amerykańskich albo 100 funtów brytyjskich

    Wpłata na PayPal się łapie? Chyba nie, bo zdaje się, że konto w
    polskim banku?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 4. Data: 2013-05-14 11:22:02
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 maja 2013 00:05:50 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Elo
    >
    > Wp�ata na PayPal si� �apie? Chyba nie, bo zdaje si�, �e konto w
    >
    > polskim banku?

    Raczej nie, ale już moneybookers prawdopodobnie tak...
    Rozkmina w komentarzach na blogu LS już trwa w najlepsze ;)

  • 5. Data: 2013-05-14 12:31:16
    Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com>

    Przypuszczalnie najlepszym kontem jest takie, które ma najprostszą obsługę a
    korzystanie z niego zajmuje jak najmniej czasu a więc nie zawiera żadnych promocji,
    loterii, gier itp.

  • 6. Data: 2013-05-14 17:21:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 11 May 2013 01:16:41 -0700, pws napisał(a):

> [...]
    > http://gruper.pl/x.php/1,41705/Produkty-Bank-Zachodn
    i-WBK-S.A.-otwarcie-
    Konta-walutowego-z-karta-platnicza-i-uslugami-bankow

    IMO nie warta skórka wyprawki ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-05-15 09:21:33
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    i-WBK-S.A.-otwarcie-
    > Konta-walutowego-z-karta-platnicza-i-uslugami-bankow
    osci-elektronicznej-z-
    > premia-w-wysokosci-nawet-150-zl.html
    >
    > IMO nie warta skórka wyprawki ;)

    Tez mam takie odczucia
    czyli za duzo zawracania dupy za te 1,5 stowki

  • 8. Data: 2013-05-15 17:12:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-05-15 09:21, Waldek pisze:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    osci-elektronicznej-z-

    > Tez mam takie odczucia
    > czyli za duzo zawracania dupy za te 1,5 stowki

    Akurat muszę kupić smartfona na Ali. Dla mnie będzie jednak opłacalne

    Darek

  • 9. Data: 2013-05-15 17:13:16
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > A ja mam konta oszczędne w BZ WBK i miałem Superkonto w KB.
    > Jewuła dobrze radził -- skasować, ale radził za późno. ;)

    Dostałem dzisiaj odpowiedź że konta oszczędnościowe nie wykluczają z
    udziału w promocji

    Darek

  • 10. Data: 2013-05-15 18:07:45
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 15 maja 2013 17:13:16 UTC+2 użytkownik Darek napisał:
    > Dostałem dzisiaj odpowiedź że konta oszczędnościowe nie wykluczają z
    >
    > udziału w promocji

    Ja również dostałem odpowiedź, że posiadanie obecnie złotówkowego RORu też nie
    wyklucza z promocji. Na infolinii również to potwierdzili.