  • 1. Data: 2013-05-11 18:51:22
    Temat: Samcik o fraudach
    Od: assembea <a...@i...pl>

    http://pieniadze.gazeta.pl/Moje_Finanse/1,120874,138
    91356,Mial_karte_w_kieszeni__a_zlodziej_kradl_jego_p
    ieniadze_.html#BoxSlotII3img

  • 2. Data: 2013-05-11 19:57:50
    Temat: Re: Samcik o fraudach
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-11 18:51, assembea pisze:
    > http://pieniadze.gazeta.pl/Moje_Finanse/1,120874,138
    91356,Mial_karte_w_kieszeni__a_zlodziej_kradl_jego_p
    ieniadze_.html#BoxSlotII3img

    Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
    Czy tak trudno było zaznacz-skopiuj-wklej istotną część tekstu, albo
    nawet cały?

    ... bo o własne podsumowanie/streszczenie w dwóch-trzech zdaniach, to,
    jak rozumiem, nie można Cię posądzać?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 3. Data: 2013-05-11 20:07:24
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/11/2013 07:57 PM, zgred wrote:
> [...]
    >>

    > Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
    > Czy tak trudno było zaznacz-skopiuj-wklej istotną część tekstu, albo

    No ja sobie wypraszam, ale jak ma wklejać cały tekst, to ja wolę żeby
    nabijał samcikowi klikalność.

    Co to k... za zwyczaj wklejania całych tekstów na grupy dyskusyjne/fora?

    p. m.

  • 4. Data: 2013-05-11 20:11:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m <m...@g...com> writes:

> [...]
    > nabijał samcikowi klikalność.
    >
    > Co to k... za zwyczaj wklejania całych tekstów na grupy dyskusyjne/fora?
    Moze niekoniecznie cały.
    Ale czasmi się przydaje do archiwizacji ...

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2013-05-11 20:37:39
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-11 20:07, m pisze:

    > No ja sobie wypraszam, ale jak ma wklejać cały tekst, to ja wolę żeby
    > nabijał samcikowi klikalność.
    >
    > Co to k... za zwyczaj wklejania całych tekstów na grupy dyskusyjne/fora?

    Bo tutaj przechodzi tylko tekst :) A jak kliknę w linka, to tekst
    zajmuje 3% w masie gówna.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 6. Data: 2013-05-11 21:05:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 maja 2013 19:57:50 UTC+2 użytkownik zgred napisał:

    > Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
    A kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale pisania
    bzdur.

  • 7. Data: 2013-05-12 01:24:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    > Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?

    : A kto rozsądny się Samcikiem przejmuje?
    : Przecież on słynie z pisania ale pisania bzdur.

    Popieram Siostry -- niech Samcik nam płaci za podbijanie
    klikalnoci, jeśli chce, abyśmy popijały tę klikalność. ;)

    Jeśli już ktoś przeczytał -- niech rzuci...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-05-12 01:28:05
    Od: "Ejaja" <m...@j...pl>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > cały?
    > ... bo o własne podsumowanie/streszczenie

    Nie ma obowiązku klikania w każdy link.
    Nie ma obowiazku pisania podsumowania/streszczenia. Z tematu posta i treści
    linku
    w tym przypadku już wiadomo o co chodzi.
    Sam możesz sobie skopiować "nawet cały" tekst.

  • 9. Data: 2013-05-12 01:28:23
    Od: "Ejaja" <m...@j...pl>

    ps.com...
    > A kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale
    > pisania bzdur.

    Ty na pewno piszesz więcej bzdur niż Samcik.

  • 10. Data: 2013-05-12 13:18:26
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-05-12 01:28, Ejaja pisze:

> [...]
    > treści linku
    > w tym przypadku już wiadomo o co chodzi.
    > Sam możesz sobie skopiować "nawet cały" tekst.

    To jest grupa dyskusyjna, do dyskutowania, skoro poleca się tu jakiś
    artykuł to powinno się to robić w jakimś celu, skoro pojawia się
    link to przydała by się informacja po co.

    A sprawa sprowadza się do tego że kod CVV z karty lepiej zdrapać
    lub zamaskować, bo bank nie będzie chciał uznać reklamacji
    gdy złodziej zrobi zakupy w internecie podając kompletne
    dane widniejące na karcie.