  • 1. Data: 2013-05-11 10:40:44
    Temat: Moneyback mBank kwiecień
    Od: "Rafal" <a...@p...pl>

    Witam,

    czy ktoś otrzymał już przelew z mBanku pod tytułem:

    "ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK WYPLATA MONEYBACK ZA KWIECIEŃ"??

    Za marzec był już 8.04.

    Pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2013-05-11 10:52:36
    Temat: Re: Moneyback mBank kwiecień
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    W dniu 2013-05-11 10:40, Rafal pisze:

    > Witam,
    >
    > czy ktoś otrzymał już przelew z mBanku pod tytułem:
    >
    > "ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK WYPLATA MONEYBACK ZA KWIECIEŃ"??
    >
    > Za marzec był już 8.04.

    U mnie susza. Znając życie, pewnie znowu trzeba będzie reklamować,
    tak jak za luty i marzec.

    --
    Sneer

  • 3. Data: 2013-05-21 01:37:10
    Od: "Rafal" <a...@p...pl>

    Czy u kogoś pojawił się już zwrot moneyback z mBanku za kwiecień?

    --
    Serdecznie pozdrawiam,

    Rafał Kozłowski

  • 4. Data: 2013-05-21 08:56:10
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Saturday, May 11, 2013 10:40:44 AM UTC+2, Rafal wrote:
> [...]
    >

    > czy ktoś otrzymał już przelew z mBanku pod tytułem:
    >

    > "ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK WYPLATA MONEYBACK ZA KWIECIEŃ"??

    tak, był regulaminowo bodajże 14go